اطلاعات دوره
آموزش طراحی سایت با لاراول و PHP مشابه سایت کانون فرهنگی آموزش
مسیر آموزشی

آموزش طراحی سایت با لاراول و PHP مشابه سایت کانون فرهنگی آموزش

157,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 157,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش طراحی سایت با PHP و فریم ورک لاراول مشابه سایت کانون فرهنگی آموزش زبان برنامه‌نویسی PHP را می‌توان هم برای طراحی وب و هم به‌عنوان یک‌زبان عمومی استفاده کرد. زبان php یک‌زبان اسکریپتی ( ویکی پدیا ) یکپارچه است و با هردو سیستم ویندوز و یونیکس همخوانی دارد، لذا بیشتر کاربران ترجیح می‌دهند که از این زبان استفاده کنند. همچنین به کاربر اجازه می‌دهد که بدون هیچ مشکلی، وب‌سایت […]
دوره آموزش طراحی سایت با لاراول و PHP مشابه سایت کانون فرهنگی آموزش دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط محمدرضا ابراهیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 157,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی سایت با لاراول و PHP مشابه سایت کانون فرهنگی آموزش را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

forough

همچنین در خصوص مشاهده نمرات دانش آموز بیشتر توضیح بدید؟ آیا کارهای محاسباتی روی سایت انجام میشه یا فقط نمایش هست؟

forough

ببخشید سایت رو بصورت ریسپانسیو طراحی کردید؟

rafig256

این آموزش با چه نسخه ای از لاراول آموزش داده شده؟

پشتیبان توفیق پور

نسخه v5.4.30

benyamin14

سلام این اموزش تمام شده و کامل هست و یا ادامه دارد؟!

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی