اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کامل جاوااسکریپت شرکت لیندا زیرنویس فارسی
مسیر آموزشی

آموزش کامل جاوااسکریپت شرکت لیندا زیرنویس فارسی

10,800 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 10,800 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در این دوره آموزشی شما با اصول اولیه و معرفی JavaScript  آشنا می شوید . این آموزش توسط مدرس Simon Allardice تدریس شده است. در صورتی که شما تا به حال با جاوا اسکریپت کار نکرده اید این آموزش  مفید می باشد. سرفصل های آموزش : 1-Understanding the structure of JavaScript code 2-Creating variables, functions, and loops 3-Writing conditional code 4-Sending messages to the console 5-Working with different variable types […]
دوره آموزش کامل جاوااسکریپت شرکت لیندا زیرنویس فارسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در دانشجویار توسط مدرسین دانشجویار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,800 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامل جاوااسکریپت شرکت لیندا زیرنویس فارسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی JavaScript سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی JavaScript در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی