اطلاعات دوره
دانلود فیلم اموزش CMS میترا
مسیر آموزشی

دانلود فیلم اموزش CMS میترا

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

میترا  یکی از قویترین سیستم های مدیریت محتوای کدباز بوده که برای ساخت سایتی سریع  با قابلیت تعاملی بالا ، چند زبانه،ارتباطات آنلاین ،پورتال های رسانه ای ، وبلاگ ها و کاربرد های تجارت الکترونیک در سراسر دنیا برای وب سایت های ساده تا وب سایت های پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد.میترا سیستمی با نصبی راحت ، مدیریتی آسان و بسیار امن است. میترا ! فضای گرافیکی و دوستانه […]
دوره دانلود فیلم اموزش CMS میترا دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در دانشجویار توسط دانشجویان دانشگاه فردوس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دانلود فیلم اموزش CMS میترا را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Amirm2305

لطف کردید که دوره رو تهیه کردین ممنون

zhale hasanai

ba salam kheili khob bod… mamnon

بهزاد معروفی

مرسی ممنون خیلی مفید بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی