اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت عکس نوشته ساز در اندروید استودیو – رایگان
مسیر آموزشی

آموزش ساخت عکس نوشته ساز در اندروید استودیو – رایگان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با آموزش ساخت اپلیکیشن طراحی عکس نوشته ساز در اندروید ، در خدمتتان هستیم. مردم در شبکه‌های اجتماعی همواره به دنبال ارائه محتوای متنی خود هستند. اما معمولاً ارائه این محتوا در قالب متن ساده و خشک آنچنان قابل‌قبول نیست.یکی از راه‌ها، تبدیل متون ساده به تصاویر با افکت‌ها، فونت‌ها و استیکرهای خاص و مختلف می‌باشد. این تصاویر که معمولاً با نام عکس نوشته شناخته می‌شوند تأثیر بیشتر بر روی […]
دوره آموزش ساخت عکس نوشته ساز در اندروید استودیو – رایگان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط مرتضی انجمنی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت عکس نوشته ساز در اندروید استودیو – رایگان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی