اطلاعات دوره
پکیج آموزش برنامه نویسی کنترل لوازم توسط بلوتوث تلفن همراه در سیستم عامل اندروید
مسیر آموزشی

پکیج آموزش برنامه نویسی کنترل لوازم توسط بلوتوث تلفن همراه در سیستم عامل اندروید

133,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 133,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

امروز از مجموعه آموزشی جدیدی در دانشجویار رونمایی می شود که می تواند باب جدیدی در آموزش های سایت و ذهن و خلاقیت دوستان باز کند. این مجموعه ترکیبی از سخت افزار و نرم افزار را در قالب یک پروژه عملی مورد استفاده قرار داده که میتواند منشاء ده ها ایده جدید باشد. پروژه هم در محیط eclipse و هم basic4android توضیح داده شده سعی شده به ساده ترین شکل […]
دوره پکیج آموزش برنامه نویسی کنترل لوازم توسط بلوتوث تلفن همراه در سیستم عامل اندروید دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در دانشجویار توسط مجتبی شادریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 133,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پکیج آموزش برنامه نویسی کنترل لوازم توسط بلوتوث تلفن همراه در سیستم عامل اندروید را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد رضا

با سلام توی ویدیو ی 36 یه پروژه ای رو کار کردید که در نهایت یه اشکالی داشت. میخاستم ببینم اشکالش رفع شد یا نه؟ اگه رفع شده لطفا بگید مشکلش چی بود. در ضمن سورس کد مربوط به ویدیوی 36 هم توی سورس کد ها وجود نداشت.

mahdi-sh

سلام من این آموزش رو خریداری کردم ولی نه لینک دانلود برام اومد ونه آدرسی یا کد پستی ازم گرفت که برام پستش کنه؟!!!چطوریه این؟؟؟؟

مدیر- تقی زاده

سلام لینک بعد از ثبت سفارش نمایش داده میشه ، برای دریافت درب منزل هم هنگام ثبت سفارش باید علامت گزینه مایلم به صورت پستی دریافت کنم رو بزارین و آدرس و … رو وارد کنید. برای دریافت مجدد لینک به پشتیبانی تیکت بزنید.

نیما

سلام خرید دانلودی میشه بزارید؟

مدیر- تقی زاده

دانلودیش هم هست توی سایت ولی خوب همین رو پرداخت کنین لینک دانلود براتون ارسال میکنم موفق باشید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی