اطلاعات دوره
پکیج آموزشی کنترل لوازم توسط بلوتوث تلفن همراه در سیستم عامل اندروید(قسمت اول-برای اولین بار در ایران)
مسیر آموزشی

پکیج آموزشی کنترل لوازم توسط بلوتوث تلفن همراه در سیستم عامل اندروید(قسمت اول-برای اولین بار در ایران)

69,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 69,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

امروز از مجموعه آموزشی جدیدی در دانشجویار رونمایی می شود که می تواند باب جدیدی در آموزش های سایت و ذهن و خلاقیت دوستان باز کند. این مجموعه ترکیبی از سخت افزار و نرم افزار را در قالب یک پروژه عملی مورد استفاده قرار داده که میتواند منشاء ده ها ایده جدید باشد. این بسته آموزشی در 4 بخش آماده شده و هر بخش به طور کامل توضیح داده شده […]
دوره پکیج آموزشی کنترل لوازم توسط بلوتوث تلفن همراه در سیستم عامل اندروید(قسمت اول-برای اولین بار در ایران) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در دانشجویار توسط مجتبی شادریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 69,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پکیج آموزشی کنترل لوازم توسط بلوتوث تلفن همراه در سیستم عامل اندروید(قسمت اول-برای اولین بار در ایران) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

P

لطفا در محیط Android Studio نیز توضیح دهید

جعفر

با سلام. من مجموعه رو دانلود کردم. ولی پارت 7 پسوند .FBR داره و نمیشه مشاهده کرد. اگه امکانش هست لینک فیلم رو جداگانه برام ایمیل کنید : [email protected] با تشکر.

پشتیبان خرید رادفر

سلام پسوند پارت 7 ، rar هستش برای بازکردن فایل rar از winrar با نسخه بالاتر از 5.2 استفاده کنید ممنون

Jafar1996

پارت7 درسته .rar هست. ولی منظورم فیلم فشرده شده ی داخلش بود. وینرار هم نسخه 5.5 دارم.

پشتیبان خرید رادفر

پسوند فیلمش flv هستش لطفا سریال خریدتون رو محبت کنید تا براتون لینک این قسمت رو بفرستم ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی