اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
جامع ترین دوره آموزش برنامه نویسی اندروید (150 ساعت با پشتیبانی 24 ساعته)
مسیر آموزشی

جامع ترین دوره آموزش برنامه نویسی اندروید (150 ساعت با پشتیبانی 24 ساعته)

3,105,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 3,105,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

✅آموزش کاتلین، جت پک کامپوز، فلاتر و جاوا ✅تمام آنچه که برای یادگیری برنامه نویسی اندروید نیاز دارید در این دوره قرار داده شده است. ✅ (آپدیت فروردین 1403) در دوره آموزش اندروید به صورت کاملا پروژه محور و از صفر تا صد به مباحث مربوط به برنامه نویسی اندروید خواهیم پرداخت.
دوره جامع ترین دوره آموزش برنامه نویسی اندروید (150 ساعت با پشتیبانی 24 ساعته) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 148 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط علیرضا احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 3,105,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره جامع ترین دوره آموزش برنامه نویسی اندروید (150 ساعت با پشتیبانی 24 ساعته) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی