اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سوکت نویسی با پایتون بهمراه پروژه برنامه نویسی سوکت
مسیر آموزشی

آموزش سوکت نویسی با پایتون بهمراه پروژه برنامه نویسی سوکت

145,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 145,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آیا تا به حال شده که بخواهید دو رایانه یا دستگاه را از راه دور متصل کنید اما نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید؟ ممکن است حتی بدانید که چگونه در پایتون کدنویسی کنید اما هیچ ایده ای در مورد شبکه پایتون ندارید؟ یا حتی ممکن است مفاهیم شبکه مانند آدرس IP، پورت ها و سوکت ها را بدانید اما نمی دانید چگونه همه آنها را با هم در پایتون کامپایل کنید؟ این دوره آنلاین شبکه پایتون برای ارائه یک پایه محکم در برنامه نویسی شبکه پایتون با استفاده از برنامه نویسی سوکت و ارتباطات طراحی شده است. برنامه نویسی شبکه یکی از زمینه هایی است که همه از آن استفاده می کنند اما همچنان یک موضوع پیشرفته محسوب می شود. شبکه سازی با پایتون برای مبتدیان آسان و برای کدنویسان پیشرفته به اندازه کافی قدرتمند است. سوکت نویسی پایتون برقراری ارتباط بین یک یا چند رایانه را در شبکه‌های رایانه‌ای مقدور می‌سازد. از این رو، یادگیری برنامه نویسی سوکت اهمیت بسیاری دارد. در نتیجه ما با بحث سوکت نویسی به طور مفصل آشنا خواهیم شد.
دوره آموزش سوکت نویسی با پایتون بهمراه پروژه برنامه نویسی سوکت دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط اشکان طغیانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 145,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سوکت نویسی با پایتون بهمراه پروژه برنامه نویسی سوکت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی