اطلاعات دوره
دوره آموزش تست نفوذ با استفاده از سیستم عامل پاروت
مسیر آموزشی

دوره آموزش تست نفوذ با استفاده از سیستم عامل پاروت

61,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 61,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:11 نظر2.3
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:سجاد تیموری2.3
  • زمان:6 ساعت و 53 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

سیستم عامل های زیادی برای متخصصین امنیت و نفوذ منتشر شده که یکی از آن ها Parrot می باشد. این سیستم عامل که به تازگی پا به عرصه ظهور گذاشته،توانسته در مدت کوتاهی با قابلیت های همچون تست نفوذ، مهندسی معکوس، رمزنگاری، تحقیقات قانونی رایانه ای و… توجه بسیاری از متخصصین امنیت را به خود جلب کند. این سیستم عامل با ابزار های بروز شده، کرنل سفارشی، رابط کاربری سبک […]
دوره دوره آموزش تست نفوذ با استفاده از سیستم عامل پاروت دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط سجاد تیموری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 61,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش تست نفوذ با استفاده از سیستم عامل پاروت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

tavakoli.private

سلام وقتتون بخیر لینک پارت دوم آموزش پیشه برام بفرستید

ss ali

با سلام خدمت شما من قبلا این دوره رو خریداری کردم ولی تازگی ها اقدام به دانلود کردم و به دلایلی ایمیل من پاک شد و حالا نمی توانم وارد ایمیلم بشوم و لینک ها رو دریافت کنم لطفا به این ایمیل تازه ارسال کنید .

پشتیبان توفیق پور

سلام وقت بخیر لطفا در قسمت چت سایت ایمیل قبلی و یا شماره سفارش خودتون رو برای همکارم ارسال کنید تا بررسی انجام بشه ودرصورت تایید ایمیل جایگزین رو اعلام کنید

محمد

با سلام و خسته نباشید من چند تا اموزش در ضمینه امنیت قبلا از شما خریده بودم !! و توی هارد ام داشتم ولی چند روز پیش هارد ام سوخت و بیشتر اطلاعاتم پاک شده !!! من همین دوره را و چند دوره دیگه را از شما خریدم لطفا : لینک دانلود اش را به من بدهید سپاس

پشتیبان خرید رادفر

سلام ممنونم مجدد براتون اییمیل شد لطفا در صورت درخواست مجدد لینک : از بالای سایت وارد پنل کاربری شوید (در صورتی که عضو نیستین باید با همان ایمیلی که خرید میکنید عضو شوید.) از منوی سمت راست گزینه ” سوابق خرید ” را کلیک کنید، با انتخاب این گزینه تاریخچه همه خرید های شما نمایش داده میشود. هر آموزشی که به لینک آن نیاز دارید، روی گزینه نمایش جزئیات کلیک کنید که جزئیات آن برای شما نمایش داده شود. روی کلید آبی رنگ درخواست مجدد لینک دانلود کلیک کنید، لینک های دانلود مجدد برای شما ایمیل خواهد شد. در صورتی که ایمیل در inbox دریافت نشد، پوشه spam را چک کنید و ایمیل را به inbox خود منتقل کنید که ایمیل های بعدی دانشجویار را در inbox دریافت کنید. نکته: این درخواست و دریافت لینک برای هر آموزش یک بار قابل انجام است ، در صورت درخواست مجدد باید به پشتیبانی از اینجا تیکت ارسال کنید که بعد از تایید توسط همکاران بخش پشتیبانی برای شما ارسال شود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی