اطلاعات دوره
آموزش طراحی كنترل كننده مقاوم H-infinity با الگوريتم كنترل مقاوم
مسیر آموزشی

آموزش طراحی كنترل كننده مقاوم H-infinity با الگوريتم كنترل مقاوم

509,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.3/5
وضعیت قیمت: 509,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امیرحسین غلامی3.6
  • زمان:5 ساعت و 12 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در چند دهه گذشته و با پیشرفت علم، سیستم‌هایی که دارای عدم ‌قطعیت هستند، افزایش چشمگیری داشته‌اند. برخی از این عدم‌ قطعیت‌ها بسیار کم بوده و کنترل‌کننده‌های دیگری همچون PID می‌توانند آن‌ها را کنترل کنند، اما بسیاری از سیستم‌ها نمی‌توانند توسط این کنترل‌کننده‌ها پاسخ مناسبی دهند و اغلب یا دارای خطای زیادی هستند و یا جواب ناپایدار می‌دهند که همین عوامل سبب شده است که کنترل‌کننده‌های مقاوم اهمیت بسیار بیشتری پیدا کنند و امروزه از آن‌ها در بسیاری از پروژه‌ها استفاده شود. یکی از مهم‌ترین کنترل‌کننده‌های مقاوم، کنترل‌کننده ∞-H است که در این آموزش به طراحی آن می‌پردازیم و روند طراحی این کنترل‌کننده را با استفاده از الگوریتم کنترل ‌مقاوم انجام می‌دهیم.
دوره آموزش طراحی كنترل كننده مقاوم H-infinity با الگوريتم كنترل مقاوم دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیرحسین غلامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 509,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی كنترل كننده مقاوم H-infinity با الگوريتم كنترل مقاوم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محسن

نگاه کردم، خوب پیش رفت و استاد مسلط بودند اما من دوست داشتم یه کم سطح بالاتر ارائه کنند.

مهیار

با سلام .بحث بسیار مهم اکثرا دوستان در کنترل طراحی کنترل کننده مقاوم اچ اینفینیت و اچ 2 و میو سنتز هست و مقایسه این سه روش روی یک سیستم .

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی