اطلاعات دوره
آموزش دیباگ کردن (Debugging) در سی شارپ - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش دیباگ کردن (Debugging) در سی شارپ - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش رایگان دیباگ کردن (Debugging) در سی شارپ قصد داریم بصورت کوتاه نحوه دیباگ کردن برنامه ها را در سی شارپ آموزش دهیم. در دنیای برنامه نویسی و رایانه به اشکالات نرم افزاری که باعث می شود تا برنامه ی ما آن طور که باید و شاید کار نکند، باگ می گویند و به فرآیند برطرف کردن این باگ ها، اشکال زدایی یا Debugging گفته می شود. در زمان کدنویسی معمولا دچار خطاهایی می شویم که برای برطرف کردن آن ها باید کد را اشکال زدایی کرد. معمولا چند نوع مشکل در برنامه ها داریم که عبارتند از: ارورهای سینتکسی که مربوط به نوشتار کدهای یک زبان برنامه نویسی است، ارورهای سمنتیک این ارورها برای این است که کدهای درست می باشد ولی نتیجه دلخواه بدست نمی آید و ارورهای منطقی. در این دوره رایگان قصد داریم بصورت کوتاه و کاربردی شما را با روش های اشکال زدایی (Debugging) آشنا کنیم و در سطح متوسط مواردی که برای دیباگ کردن یک کد نیاز است را آموزش دهیم. همان طور که از عنوان دوره پیداست "آموزش دیباگ کردن (Debugging) در سی شارپ" در این دوره رایگان ما Debugging را در محیط ویژوال استودیو بر روی کدهای زبان سی شارپ انجام می دهیم.
دوره آموزش دیباگ کردن (Debugging) در سی شارپ - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 32 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رحیم لطفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش دیباگ کردن (Debugging) در سی شارپ - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C# سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C# در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی