اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رویکرد اجایل با Jira
مسیر آموزشی

آموزش رویکرد اجایل با Jira

237,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 237,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :14 نظر3.1
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:کشمیرا شوکلا3.1
  • زمان:3 ساعت و 54 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

متدولوژی Agile یا تفکر چابک به مجموعه‌ای از اصول گفته می‌شود که از این اصول در محیط‌های توسعه نرم‌افزار استفاده می‌شود. بنا بر متدولوژی اجایل، نگاهی که به سفارش‌دهنده پروژه یا مشتری وجود دارد، نگاهی است که به یکی از اعضای مدیریت پروژه می‌شود و به‌این‌ترتیب استفاده از متدولوژی Agile منجر به رضایت مشتری و تهیه محصول بر اساس تمایل کامل مشتری می‌شود. مدیریت پروژه Agile یک روش توسعه است که بر مبنای ارتباطات انسانی و بازخوردهای ناشی از آن، تغییرپذیری و در نهایت تولید نتایج (محصول) بنا نهاده شده است. برای انجام پروژه‌های نرم‌افزاری استفاده از نرم‌افزاری که کارهای فعالیت‌های مربوط به پروژه را مدیریت و انجام کارها را تسهیل کند یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها است. یکی از بهترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای موجود در این زمینه جیرا است. در دوره آموزش متد اجایل با جیرا ضمن بررسی ابعاد مختلف متد اجایل، به آموزش متدولوژی Agile به‌وسیله نرم‌افزار Jira پرداخته می‌شود. در این دوره اصول و شیوه‌های اساسی رایج در مورداستفاده از متدولوژی‌های چابک مورد بررسی و آموزش قرار گرفته است. از جمله مهم‌ترین موضوعاتی که در این دوره برای آموزش در نظر گرفته شده است می‌توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم: آشنایی با اصطلاحات و مفاهیم مربوط به متد اجایل، آموزش متد اجایل، نرم‌افزار جیرا و موضوعات پیرامونی این مباحث مبانی متدولوژی‌های چابک مانند اسکرام و Kanban نحوه ایجاد و مدیریت بردهای چابک در Jira Software Cloud نحوه اعمال شیوه‌های چابک در Jira Software Cloud   هدف از برگزاری دوره آموزش متد اجایل با Jira چیست؟ در برگزاری این دوره اهداف گوناگونی در نظر گرفته شده است. به طور اصلی‌ترین هدف این دوره آموزش اجایل به کمک نرم‌افزار جیرا بوده است. به همین جهت در تمام مراحل آموزش این دوره مهم‌ترین مسئله برای تولید‌کنندگان این دوره یادگیری کامل متدولوژی agile و استفاده از نرم‌افزار جیرا در تفکر چابک بوده است. در انتهای این دوره شرکت‌کنندگان این دوره به درکی پایه‌ای و قوی از اصول و شیوه‌های چابک و پروژه‌های چابک خواهند رسید، با متدولوژی اسکرام آشنا خواهند شد و چگونگی مدیریت و پیشبرد پروژه‌های چابک با نرم‌افزار جیرا را یاد می‌گیرند. در تمام مراحل آموزش این دوره، مخاطبان تجربه عملی کار با نرم‌افزار جیرا کلاود را به دست خواهند آورد و مباحث این دوره را به طور عملی فرا خواهند گرفت.   مخاطبان دوره آموزش متد اجایل با Atlassian Jira چه کسانی هستند؟ دوره تهیه شده برای آموزش متدولوژی agile با جیرا به نحوی تهیه شده است که همه علاقه‌مندان به این یادگیری مباحث مربوط به تفکر چابک و نرم‌افزار جیرا بتوانند از این دوره استفاده کنند. به طور مشخص این دوره برای گروه‌های زیر تهیه و تدوین شده است: کارشناسان IT مدیران و کارکنان صنایع و شرکت‌هایی که با پروژه‌های چابک کار می‌کنند. دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی کامپیوتر و علوم کامپیوتر و همه علاقه‌مندان به مباحث مربوط به متد اجایل
دوره آموزش رویکرد اجایل با Jira دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط کشمیرا شوکلا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 237,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رویکرد اجایل با Jira را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی