اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی پایتون Python – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی پایتون Python – مقدماتی

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس زبان برنامه‌نویسی پایتون را از صفر آموزش می‌دهیم و برای استفاده از این آموزش، نیاز به هیچ دانشی در زمینه برنامه‌نویسی ندارید. تمام مطالب به ساده‌ترین شکل ممکن مطرح می‌شود و با حل مثال‌های مختلف، جزئیات مطالب را می‌آموزید و می‌توانید آن را به کار ببرید. برای عمیق‌ترکردن یادگیری، تمرین‌ها و پروژه‌های مختلفی طراحی شده است که ابتدا شما آن‌ها را حل کرده و جواب‌های خود را با راه‌حل‌ها مقایسه می‌کنید. در پایان آموزش، یک مهارت بسیار مهم دنیای امروز را یاد گرفته‌اید. می‌بینید که چقدر کارهای معمول و کسل‌کننده را می‌توانید با پایتون به سریع‌ترین شکل ممکن انجام دهید و از کار و زندگی بیشتر لذت ببرید.
دوره آموزش برنامه نویسی پایتون Python – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 21 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پژمان اقبالی شمس آبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی پایتون Python – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

الهام

عالی.

نادر

کلیه آموزشهای فرادرس بی نظیر هستند.

صابر

عالی

غزل

پرفکت.

کیارا

با تشکر از فرادرس، خیلی آموزش جامع و خوبی هست و استاد اقبالی خیلی روان توضیح میدن. من آموزش قبلی پایتون مقدماتی ایشون رو هم دریافت و مشاهده کردم. ولی این یکی رو هم دوباره گرفتم و دیدم و نکاتی داشت که نمی دونستم و و طبقه بندی خوبی داشت. هر چند من رشته م کامپیوتره و با برنامه نویسی آشنایی دارم. ولی این برای کسانی که سابقه ی برنامه نویسی نداشتن عالیه. امیدوارم شاهد دوره های پیشرفته تر پایتون هم از این استاد محترم باشم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی