اطلاعات دوره
دوره آموزش RESTful API
مسیر آموزشی

دوره آموزش RESTful API

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:سکان آکادمی4
  • مدرس:بهزاد مرادی4.5
  • زمان:2 ساعت و 10 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

RESTful برگرفته از کلمات Representational State Transfer است که در واقع یکی از انواع معماری‌های طراحی Application Programming Interface یا به اختصار API می‌باشد که در سال‌های اخیر به محبوبیت زیادی رسیده است. در این نوع معماری، کلاینتی همچون یک مرورگر یا اپ موبایل ریکوئست خود را در قالب پروتکل HTTP و با استفاده از متدهای این پروتکل همچون GET ،POST ،PUT ،DELETE و ... برای سرور ارسال می‌کند و ریسپانسی دریافت می‌کند که عموماً به صورت JSON است. در مقابل این معماری، پروتکل Simple Object Access Protocol یا به اختصار SOAP قرار دارد که از آن طریق می‌توان به تبادل دیتا از طریق شبکه در قالب وب سرویس‌های مختلفی با فرمت XML پرداخت. همچنین استاندارد جدیدی تحت عنوان GraphQL به منظور طراحی و توسعهٔ API به صورت اپن‌سورس توسط کمپانی فیسبوک عرضه شده است که به کمک کامیونیتی بزرگی از دولوپرها و شرکت‌ها از سراسر دنیا ساپورت می‌شود. در حقیقت، GraphQL در پاسخ به نقدهایی طراحی شد که به RESTful API وارد است تا بتواند به عنوان راه‌کاری جامع و اثربخش در توسعهٔ API مورد استفاده قرار گیرد.
دوره دوره آموزش RESTful API دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در سکان آکادمی توسط بهزاد مرادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش RESTful API را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی