اطلاعات دوره
آموزش رایگان ساخت بازی Snake در یونیتی - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان ساخت بازی Snake در یونیتی - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره رایگان ساخت بازی Snake در یونیتی قصد داریم به صورت پروژه محور نحوه پیاده بازی Java Snake Game را در نرم افزار یونیتی آموزش دهیم. Java Snake Game یکی از بازی های جذاب قدیمی در گوشی های نوکیا ساده بود که قطعا برخی را برای یادگیری بازی سازی کنجکاو کرده و یا آن ها را به سوی صنعت گیم کشانده است. در این دوره پروژه‌ محور قصد داریم بازی مشابه Snake را با استفاده از زبان سی‌ شارپ (#C) در انجین بازیسازی Unity آموزش دهیم و کدنویسی آن را پیاده سازی کنیم. البته هدف اصلی ما آموزش مفاهیم است و شما می توانید از مطالب این دوره برای ساخت بازهای دیگر نیز استفاد کنید. این دوره برای یادگیری مفاهیم ابتدایی بازی سازی دوبعدی در انجین بازیسازی یونیتی Unity بسیار مناسب است.
دوره آموزش رایگان ساخت بازی Snake در یونیتی - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 40 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سجاد احمدی نیت مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان ساخت بازی Snake در یونیتی - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی