اطلاعات دوره
آموزش آرتکم (ARTCAM) طراحی و جی کدگیری - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش آرتکم (ARTCAM) طراحی و جی کدگیری - متوسط

180,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 180,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش نرم افزار آرتکم (ARTCAM) قصد داریم به صورت پروژه محور به آموزش طراحی کابینت و جی کدگیری در آرتکم بپردازیم. همان طور که می دانید آرتکم یک نرم افزار قدرتمند در حوزه ساخت انواع مدل ها و قطعات سه بعدی است که این امکان را به ما می دهد تا بتوانیم از طرح های پیش طراحی شده مدل های حکاکی و چند بعدی ایجاد کنیم. اگر قبلا با این نرم افزار کارکرده اید و یا تازه کار هستید و اکنون می خواهید به صورت پروژه محور به طراحی در آن بپردازید پس با ما در این دوره همراه باشید. در دوره طراحی و جی کدگیری با آرتکم قصد داریم در مدت زمان کوتاه شما را با اصول اندازه گیری و استاندارد های طراحی در این نرم افزار آشنا کنیم. در این دوره به صورت پروژه محور آموزش را پیش می بریم و کامل تمام موارد را بررسی و توضیح می دهیم. ابتدا اجزای آشپرخانه را بررسی کرده و سپس به طراحی درب کابینت، طراحی نمای هود، مدل سازی درب های ویترینی و در نهایت به جی کدگیری می پردازیم.
دوره آموزش آرتکم (ARTCAM) طراحی و جی کدگیری - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد عباسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 180,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آرتکم (ARTCAM) طراحی و جی کدگیری - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی