اطلاعات دوره
آموزش طراحی رزومه با فتوشاپ
مسیر آموزشی

آموزش طراحی رزومه با فتوشاپ

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:نجمه رحیمی4.9
  • زمان:2 ساعت و 33 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هنگام نوشتن رزومه و درخواست شغل، بسیاری از داوطلبان زمان زیادی را صرف تمرکز بر محتوا و مهارت‌های کلیدی ذکرشده در رزومه خود می‌کنند. این در حالی است که جنبه دیگری از نوشتن رزومه وجود دارد که به‌ اندازه محتوای رزومه اهمیت دارد و آن طراحی و چیدمان رزومه است. از آنجا که بازار کار بسیار رقابتی است، لازم است رزومه خود را از بقیه متمایز کنید. اگر رزومه شما طراحی مناسبی نداشته باشد و در انبوهی از رزومه‌های دیگر قرار بگیرد که برای خواندن جالب‌تر و جذاب‌تر به نظر می‌رسند، شانسی نخواهید داشت. طراحی برای کمک به متمایز شدن از رقبا بسیار مهم است. نرم‌افزار فتوشاپ (Adobe Photoshop) یکی از نرم‌افزارهای گرافیکی است که می‌توانید برای طراحی رزومه خود از آن استفاده کنید. در این آموزش، به‌صورت مرحله‌ به‌ مرحله طراحی دو رزومه حرفه‌ای آموزش داده می‌شود. برای استفاده از این آموزش نیازی به آشنایی قبلی با نرم‌افزار فتوشاپ نیست، زیرا تمام ابزارها و دستورهای مورد نیاز برای طراحی رزومه آموزش داده می‌شود.
دوره آموزش طراحی رزومه با فتوشاپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نجمه رحیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی رزومه با فتوشاپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی