اطلاعات دوره
آموزش Canvas برای برنامه نویسان فرانت‌اند
مسیر آموزشی

آموزش Canvas برای برنامه نویسان فرانت‌اند

442,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 442,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

Canvas عمدتا برای پیاده سازی و رسم نمودار های مختلف جهت تحلیل اطلاعات، بک‌گراندها و افکت های متنی انیمیشنی، شکل های گرافیکی مختلف، بازی سازی و ... استفاده میشه. اما حجم کدی که با Canvas مینویسین در مقایسه با Css به شدت کمتر خواهد بود و این موضوع هم سرعت توسعه شما رو افزایش میده و هم حجم سورس کد رو کاهش میده (اعصاب خوردی و باگ رو هم کاهش میده :D) و در نهایت باعث بهبود لود وب سایت و سئو هم میشه.
دوره آموزش Canvas برای برنامه نویسان فرانت‌اند دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت می‌باشد که در سبزلرن توسط محمد امین سعیدی راد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 442,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Canvas برای برنامه نویسان فرانت‌اند را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

[email protected]

سلام من نیاز دارم با canvas برای سایت فروش بلیت کنسرت صندلی های هر سالن بصورت کاستوم ایجاد بشه. بعد از دیدن این دوره میتوانم این مورد را پیاده سازی کنم؟

محمدامین سعیدی راد

سلام عزیز. منظورتون رو از کاستوم متوجه نشدم. اگه درست متوجه شده باشم اگه از Canvas برای این کار استفاده نکنین راحت‌تره واستون.

Poudeh

سلام استاد پیش نیز این دوره چیه

محمدامین سعیدی راد

سلام عزیز. دانش خوب در Html Css Js.

Programmer41148

این دوره بسیار عالی بود ممنون از سایت خوب سبز لرن استاد برای بروز رسانی این دوره اموزش three.js و webgl را در نظر بگیرید با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی