اطلاعات دوره
آموزش جامع مهندسی نرم افزار پیشرفته با محمد تقی زاده
مسیر آموزشی

آموزش جامع مهندسی نرم افزار پیشرفته با محمد تقی زاده

211,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 211,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر5
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:محمد تقی زاده3.9
  • زمان:45 ساعت و 47 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این آموزش مناسب برنامه نویسانی است که با مبانی برنامه نویسی آشنا هستند و تجربه ای مقدماتی در دنیای برنامه نویسی ، به ویژه برنامه نویسی به سبک شی گرا دارند و حل مساله میکنند ولی الان به این سوال مهم برخوردند که بهترین راه حل برای حل یک مساله چیست؟ چطور میشود بهترین پرفورمنس را در معماری و طراحی یک پروژه داشت؟ دیزاین پترن ها چگونه به ما برای مشکلات متداول نرم افزاری کمک میکنند؟ در این دوره به تمام این سوالات پاسخ می دهیم .
دوره آموزش جامع مهندسی نرم افزار پیشرفته با محمد تقی زاده دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 45 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط محمد تقی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 211,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع مهندسی نرم افزار پیشرفته با محمد تقی زاده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

hrrs.1270

خیلی کلی بود، می توانست همراه با پیاده سازی باشد که باعث درک بهتری می شد.

محمد تقی زاده مدرس دوره

با توجه به اینکه مفاهیم این دوره شامل تمام برنامه نویس ها میشود، شیوه آموزش مستقل از هر زبان برنامه نویسی است، با هدف اینکه بتوانید در یک زمان منطقی با مباحث پیشرفته در مهندسی نرم‌افزار و دیزاین پترن ها که مشکلات متداول برنامه نویسی هستن (مستقل از زبان برنامه نویسی) آشنا شوید و یک گام در جهت عمیق‌تر شدن شما در جهت مباحث فنی برنامه نویسی و مباحث مهارت های نرم و کار کردن در تیم و … برداشه باشیم. تشکر از همراهی شما و آرزوی موفقیت در مسیر برنامه نویسی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی