اطلاعات دوره
آموزش کپشن نویسی در اینستاگرام
مسیر آموزشی

آموزش کپشن نویسی در اینستاگرام

29,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 29,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:فهیمه شریفی0
  • زمان:1 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بعضی ها تو اینستاگرام یه جوری کپشن نویسی می کنن که دوست داریم تا انتهای مطلبشون با نوشته اونها همراه باشیم و بعضی ها هم یه جوری کپشن می نویسن که چند بار می خونیم؛ اما باز هم هیچی ازش نمی فهمیم!!!! دوستان عزیزم، لطفا چند لحظه به سوالات زیر فکر کنین:   دوست دارین بدونین اصول نوشتن کپشن های حرفه ای در اینستاگرام چیه؟ بلدین با کپشن نویسی فالوور جمع کنین؟ میدونین چطور با بایو نویسی، کسب و کار اینستاگرامی خودتون رو به خوبی معرفی کنین؟ میخواین یاد بگیرین مثل حرفه ای ها در اینستاگرام محتوا بنویسید؟ پس باید بگم اینجا دقیقا جایی هست که باید حضور داشته باشین :)   من فهیمه شریفی هستم و از سال 94، شروع به فعالیت در حوزه نویسندگی وب و تبلیغ نویسی کردم. با اینکه اوایل فقط روی محتوای وب سایت و مقالات آنلاین تمرکز کرده بودم؛ اما حدودا 1 سال هست که تمرکزم رو روی محتوای اینستاگرام گذاشتم و دلیل موفقیت یا عدم موفقیت پیج های مختلف رو بررسی کردم. در این زمان متوجه شدم با نوشتن بایوی حرفه ای، کپشن نویسی صحیح و هشتگ گذاری اصولی، میتوان هم فالوور جذب کرد و هم اعتماد کاربران اینستاگرام رو بیشتر و بیشتر کرد. وقتی فهمیدم یه کپشن حرفه ای می تونه حتی باعث افزایش چند برابری فروش محصولات بشه، کنجکاو شدم تا روش درست و حرفه ای برای نوشتن کپشن، بایو و هر مطلبی در اینستاگرام رو یاد بگیرم! به دلیل اهمیت کپشن نویسی و بایو نویسی بود که تصمیم گرفتم در یک وبینار 1/5 ساعته، اصول نوشتن بایوی پیج اینستاگرام، کپشن نویسی و هشتگ گذاری رو به شما دوستان عزیز آموزش بدم.   اگر در اینستاگرام فعالیت می کنید و می خواهید اصول محتوا نویسی در اینستاگرام رو یاد بگیرین، این وبینار به شما کمک می کنه تا ساختار درستی برای نوشتن کپشن، بایو و هر نوع محتوا در اینستاگرام رو یاد بگیرین و خودتون بتونین از پس این کار مهم بربیاین.   این وبینار برای تمام افرادی که در اینستاگرام فعالیت می کنند یا علاقه مند هستند تا کارشان را در اینستاگرام شروع کنند، کاربردی هست و میتونین از همون اولین دقایق وبینار، پیج اینستاگرامتون رو باز کنین و پیج خودتون رو به بهترین حالت ممکن ویرایش کنین! کلی هم ایده در پایان وبینار به ذهنتون میرسه و برای کپشن های بهتر پیجتون میتونین برنامه ریزی کنین.     من در این وبینار، کلی مثال از پیج های معروف دنیا و نحوه کپشن نویسی اونها آماده کردم که همه این مطالب مفید رو با کمال میل به شما دوستان آموزش میدم. هر سوالی درباره کپشن و محتوای اینستاگرامی دارید، تا روز وبینار نگه دارین؛ چون این وبینار جایی برای سوال نمیذاره :)   منتظر حضور شما دوستان خوبم در وبینار روز وبینار هستم. دیر نکنین، قبل از وبینار ذهنتونو آماده کنین، زود بیاین و پیج اینستاگرامتونم با خودتون بیارین :)
دوره آموزش کپشن نویسی در اینستاگرام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط فهیمه شریفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 29,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کپشن نویسی در اینستاگرام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی