اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار برنامه عملی بازاریابی اینستاگرام (+ تجربیات پیاده سازی برنامه در 3 پروژه واقعی)
مسیر آموزشی

وبینار برنامه عملی بازاریابی اینستاگرام (+ تجربیات پیاده سازی برنامه در 3 پروژه واقعی)

190,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 190,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

توضیحات ریز به ریز برنامه تست شده، برای فروش در اینستاگرام اگر دنبال این هستید که در مورد تاریخچه اینستاگرام بدونید اگر دنبال این هستید که در مورد کار به تنظیمات اینستاگرام بدونید اگر نمیدونید استوری چی هست؟ هشتگ چی هست و ... این وبینار به هیچ عنوان به درد شما نمیخوره!   در این وبینار قرار هست ببینید که با چه برنامه ای و چطور تونستیم 3 پیج مختلف رو در اینستاگرام افزایش فروش بدیم... پس حتما این صفحه به خصوص بخش سرفصل ها رو مطالعه کنید و اگر احساس کردید براتون مفید هست ثبت نام کنید تا در بتونم در خدمتتون باشم.     توی این وبینار دقیقا چی یاد میگیریم؟ به طور کلی در این وبینار با یک برنامه منعطف آشنا میشید (و PDF برنامه رو هم دریافت میکنید) که تا به حال بارها تست شده + نتایج تست رو هم روی پیج هایی که عملا از این برنامه استفاده کردن میبینید اپر جزئیات بیشتر میخواید بخش سرفصل ها رو مطالعه کنید:      
دوره وبینار برنامه عملی بازاریابی اینستاگرام (+ تجربیات پیاده سازی برنامه در 3 پروژه واقعی) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط سید محمد امین هاشمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 190,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار برنامه عملی بازاریابی اینستاگرام (+ تجربیات پیاده سازی برنامه در 3 پروژه واقعی) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی