اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار کسب‌و کارهای گردشگری در ایران؛ چالش‌ها و فرصت‌ها
مسیر آموزشی

وبینار کسب‌و کارهای گردشگری در ایران؛ چالش‌ها و فرصت‌ها

49,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 49,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار3.5
  • مدرس:اشکان بروج0
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

«گردشگری و مشاغل؛ یک آینده بهتر برای همه» شعاری است که جهان در سال ۲۰۱۹ عنوان می کند. مسئله اشتغال با پیشرفت تکنولوژی و رشد جمعیت به یکی از مشکلات کشورها تبدیل شده است، ایران با داشتن  بیش از ۴۵ درصد جمعیت جوان، از این قاعده مستثنی نیست. گردشگری بیش از نفع اقتصادی و درآمد به طور مستقیم و غیر مستقیم بر ایجاد شغل تاکید دارد. صنعت گردشگری و هتلداری به سرعت در حال تغییر است. کسب و کارهای فناورانه هر روز به گشت و گذارهای ما رنگ و بوی دیگری می‌دهند و آینده این صنعت را جذاب‌تر می‌کنند. همچنین این صنعت رو به رشد سرشار از فرصت‌های شغلی است که هر فرد علاقه مند‌ می‌تواند با مهارت آموزی مناسب در آن شروع به کار کند. در این وبینار قصد دارم ابتدا فرصت‌های شغلی موجود در صنعت گردشگری و هتلداری را تشریح کنم در ادامه به راه اندازی کسب‌وکارهای نوین و استارتاپ‌ها در این صنعت بپردازم.  
دوره وبینار کسب‌و کارهای گردشگری در ایران؛ چالش‌ها و فرصت‌ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط اشکان بروج مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 49,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار کسب‌و کارهای گردشگری در ایران؛ چالش‌ها و فرصت‌ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی