اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار کارگاه مهارت یادگیری بدون مرز LWB
مسیر آموزشی

وبینار کارگاه مهارت یادگیری بدون مرز LWB

190,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 190,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کارگاه مهارت یادگیری بدون مرز  ( Learning Without Border ) با ثبت نام در این کارگاه چه چیز دریافت میکنید؟ 4جلسه آنلاین  8ساعت آموزش یک ماه پشتیبانی رایگان مدرک بین المللی از دانشگاه پیام نور OTC فیلم مربوط به جلسات این کارگاه آیا این کارگاه مناسب شماست؟ اگر اهل مطالعه هستید و کتابهای زیادی رو دوست دارید بخونید اگر دانشجو هستید و درسهاتون روی هم انباشته شده اگر برای کنکور دارید آماده میشید اگر دارید پایان نامه آماده میکنید و باید کلی مقاله و کتاب بخونید اگر دوست دارید بیشتر کتاب بخونید و بهتر یاد بگیرید اگر دوست دارید تمرکز بیشتری برای یادگیری داشته باشید اگر دوست دارید مطالب بیشتری به یاد بسپارید اگر دوست دارید مطالب رو سریعتر به یاد بیارید اگر میخواهید برای خود عادت یادگیرنده بودن را بسازید اگر موقع مطالعه کتاب خسته میشید اگر برای خوندن درس و کتاب انگیزه ندارید اگه فکر میکنید کتاب خوندن و درس خوندن سخته اگه موقع کتاب خوندن سردرد میگیرید اگر سرعت مطالعه تون پایینه اگه خوندن یک کتاب ماه ها طول میکشه اگر دوست دارید تعداد بیشتری کتاب بخوانید اگر خوندن یک درس براتون خسته کننده س اگر یاد آوری مطالب برایتان دشوار است اگر تمرکز کافی برای مطالعه کتاب ندارید اگر دوست دارید برای شب امتحان مطالب بهتر و سریعتر مرور کنید حتما این کارگاه رو ثبت نام کنید ما این ضمانت را برای شما گذاشتیم که اگر در این کارگاه شرکت کنید و همه تمرینات را انجام دهید برای ما ارسال کنید میتوانید: یادگیری خود را بهبود ببخشید  مطالب را راحت تر به یادبسپارید مطالب را راحتتر به یاد آورید سرعت مطالعه ی خود را افزایش دهید  درک مطلب بهتری داشته باشید و اگر ناراضی بودین وجه شما بصورت کامل برگردانده میشود  
دوره وبینار کارگاه مهارت یادگیری بدون مرز LWB دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط عطیه ایلانلو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 190,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار کارگاه مهارت یادگیری بدون مرز LWB را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی