اطلاعات دوره
آموزش MCSA 2016 سناریو محور قسمت 1 : معرفی دوره متفاوت
مسیر آموزشی

آموزش MCSA 2016 سناریو محور قسمت 1 : معرفی دوره متفاوت

1,074,092 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 1,074,092 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:توسینسو0
  • مدرس:پیمان محمدی0
  • زمان:16 ساعت و 17 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش MCSA کارگاهی یا سناریو محور مهندس محمدی ، یک دوره Bootcamp MCSA است که شما را برای ورود سریع به بازار کار مایکروسافت آماده می کند. این دوره آموزشی MCSA ویندوز سرور 2016 به گونه ای طراحی شده است که شما در قالب انجام سناریوهای دنیای واقعی ، با حذف کردن آیتم های کم کاربرد یا بی کاربرد در بازار ایران ، شما را برای یادگیری شبکه های مایکروسافت و تبدیل شدن به یک مدیر شبکه ویندوزی آماده می کند. این دوره آموزش MCSA ویندوز سرور بصورت گام به گام در قالب 42 ویدیوی آموزشی برای شما تهیه و تدوین شده است.
دوره آموزش MCSA 2016 سناریو محور قسمت 1 : معرفی دوره متفاوت دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در توسینسو توسط پیمان محمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1,074,092 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش MCSA 2016 سناریو محور قسمت 1 : معرفی دوره متفاوت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی