اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فتوشاپ صفر تا صد + 20 درس رایگان و گواهینامه
مسیر آموزشی

آموزش فتوشاپ صفر تا صد + 20 درس رایگان و گواهینامه

995,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.1/5
وضعیت قیمت: 995,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:توسینسو2
  • مدرس:علی سلیمانی0
  • زمان:20 ساعت و 54 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

جامعترین دوره آموزش فتوشاپ تند و سریع مهندس سیلمانی در قالب 56 درس آموزشی Photoshop از شما یک فتوشاپ کار حرفه ای می سازد. این دوره فتوشاپ بصورت کاملا استاندارد و بر اساس نیازهای بازار کار طراحی و تولید شده است و از صفر تا صد نیازهای کار شما به عنوان یک تازه کار در حوزه فتوشاپ را برآورده می کند. دوره Photoshop مهندس سلیمانی در قالب 21 ویدیوی آموزشی در مجموعه 6 ساعت آموزش فتوشاپ ، از شما یک فتوشاپ کار می سازد.
دوره آموزش فتوشاپ صفر تا صد + 20 درس رایگان و گواهینامه دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 20 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در توسینسو توسط علی سلیمانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 995,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فتوشاپ صفر تا صد + 20 درس رایگان و گواهینامه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی