اطلاعات دوره
آموزش طراحی قالب فروشگاهی با المنتور در وردپرس
مسیر آموزشی

آموزش طراحی قالب فروشگاهی با المنتور در وردپرس

48,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 48,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش طراحی قالب فروشگاهی با المنتور در وردپرس قصد داریم از صفر طراحی یک سایت ریسپانسیو را در وردپرس با المنتور آموزش دهیم. طراحی قالب همیشه یکی از مهم ترین مواردی است که افراد در هنگام ساخت سایت به آن توجه می کنند زیرا اولین چیزی است که مخاطب با آن روبرو می شود. در حال حاضر طراحی قالب وردپرس یکی از شغل های پردرآمد محسوب می شود زیرا تقریبا نیمی از وبسایت های جهان با وردپرس طراحی شده اند. جالب اینجاست که برای طراحی قالب سایت با وردپرس نیاز نیست دانش برنامه نویسی داشته باشید شما می توانید بدون حتی یک خط کد قالب دلخواه خود را طراحی کنید. اگر شما هم جز افرادی هستید که به دنبال راهی برای ویرایش و یا طراحی قالب وردپرس بدون کدنویسی هستید پس این دوره مناسب شماست. در این دوره به صورت گام به گام نحوه طراحی قالب فروشگاهی با المنتور را یادمیگیرید و می توانید یک قالب ریسپانسیو و استاندارد را برای فروشگاه خود طراحی کنید. در آموزش طراحی قالب فروشگاهی وردپرس بدون کدنویسی ابتدا شما را به صورت کامل با وردپرس آشنا کرده سپس به سراغ نصب و پیکربندی انواع قالب می رویم و در نهایت از صفر یک قالب را باهم طراحی خواهیم کرد.
دوره آموزش طراحی قالب فروشگاهی با المنتور در وردپرس دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط کد فرند مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 48,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی قالب فروشگاهی با المنتور در وردپرس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی