اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور JavaScript
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور JavaScript

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در مینی دوره آموزش JavaScript قصد داریم در کمتر از یک ساعت یک اپلیکیشن محاسبه شاخص توده بدنی یا همان BMI را به وسیله جاوااسکریپت پیاده سازی کنیم. در دوره آموزش JavaScript قصد داریم به صورت پروژه محور شما را با قابلیت های جاوااسکریپت برای کار با فرم ها آشنا کنیم. در این دوره یاد می گیرید که چطور با استفاده از JavaScript یک اپلیکیشن محاسباتی را پیاده سازی کنید. در این دوره با نحوه ایجاد یک ماشین حساب شاخص توده بدنی (BMI) آشنا می شوید که کاربر با وارد کردن قد و وزن برنامه مقدار BMI را محاسبه کرده و اعلام می کند که فرد دچار اضافه وزن است یا خیر.
دوره آموزش پروژه محور JavaScript دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 47 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سیدسینا شجاعی فر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور JavaScript را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی JavaScript سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی JavaScript در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی