اطلاعات دوره
آموزش جامع +Network
مسیر آموزشی

آموزش جامع +Network

310,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 310,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لرنیکس0
  • مدرس:محمدرضا خسروجردی0
  • زمان:7 ساعت و 52 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

شبکه کامپیوتری  (network)عبارت است از ارتباط یکپارچه کامپیوترها، پرینترها، فکس‌ها، مودم‌ها، سرورها و بعضاً تلفن‌ها. شاید بتوان آن‌را به نوعی  زنجیره ارتباطی شما با تهیه‌کنندگان، شرکا و مشتری‌ها تشبیه نمود. شما می‌توانید از طریق کابل‌کشی (به صورت پنهان در پشت میزها، زیر کف، سقف) و ارتباطات رادیویی (در جاهایی که کابل‌کشی ثابت مشکل باشد) به این هدف دست یابید. شبکه سبب ارتباط تجهیزات IT با یکدیگر، ارتباط کاری شما با اینترنت و حتی خدماتی چون کنفرانس از راه دور و انتقال سریع فایل‌های گرافیکی و ویدئویی می‌گردد. این خصیصه، یعنی ارتباط سریع و آسان کامپیوترها (و دیگر دستگاه‌ها) با یکدیگر سبب ارائه مزیتی افزونتر می‌گردد. بنابراین جهت باقی ماندن در محیط تجاری رقابتی امـروز، نیازمنــد شبکه ای کارآمد می باشیم. شبکه (net) دارای تعاریف متعددی است. لکن اکثر قریب به اتفاق مردم معتقدند که "شـبکه مجموعه‌ای است متشکل از دو یا چند کامپیوتر متصل به هم."  کاربران می‌توانند از طریق اتصال کامپیوترها به شبکه، فایل‌ها و تجهیزات جانبی همچون مودم‌ها، پرینترها، درایورهای پشتیبان نوارها و یا درایورهای CD ROM را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.
دوره آموزش جامع +Network دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در لرنیکس توسط محمدرضا خسروجردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 310,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع +Network را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی