اطلاعات دوره
آموزش ریاضی پایه ششم
مسیر آموزشی

آموزش ریاضی پایه ششم

350,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 350,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:جوادی پور0
  • زمان:24 ساعت و 35 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ریاضی پایه ششم آخرین بحث ریاضی مقطع ابتدایی است که ضمن تکمیل دروس سال‌های پیش، باعث آمادگی فرد برای شروع ریاضیات دوره متوسطه اول می‌شود. بنابراین اهمیت بالای ریاضیات پایه ششم کاملا مشخص است. در نتیجه شما والدین و دبیران باید نسبت به آموزش دقیق مباحث این دوره به دانش آموزان حساسیت خاصی داشته باشید. موسسه فرهنگی و آموزشی لوح گسترش برای کمک هرچه بیشتر به شما فیلم‌های آموزشی ویژه ریاضی پایه ششم را منطبق بر آخرین تغییرات کتاب درسی و براساس ساختار کتاب تهیه کرده است. این فیلم آموزش ریاضی ششم که توسط استاد جوادی پور تدریس شده است، به طور کامل همه مباحث درسی را پوشش داده و نکات، تمرینات، فعالیت‌ها و نمونه سوالات را به دانش آموزان آموزش می‌دهد. بنابراین دانش آموزان با مشاهده دقیق این دوره آموزشی ضمن آنکه درس را دوره کرده و بهتر یاد می‌گیرند، نحوه حل تمرین را فرا خواهند گرفت. استاد جوادی پور در این فیلم آموزشی به خوبی همه مباحث ریاضی ششم را با زبانی ساده و قابل فهم بیان کرده است. بنابراین دانش آموزان دوره ششم با مشاهده فیلم آموزش ریاضی ششم می‌توانند مباحث ریاضیات را به طور حرفه‌ای آموخته و کاملا بر آن مسلط شوند. سر فصل‌های فیلم آموزشی ریاضی ششم فصل ۱) عدد و الگوهای عددی – درس اول: الگوهای عددی – درس دوم: یادآوری عددنویسی – درس سوم: بخش پذیری – درس چهارم: معرفی اعداد صحیح فصل ۲) کسر – درس اول: جمع و تفریق کسرها – درس دوم: ضرب کسرها – درس سوم: تقسیم کسرها – درس چهارم: محاسبات با کسر فصل ۳) اعداد اعشاری – درس اول: یادآوری – درس دوم: یادآوری ضرب و تقسیم – درس سوم: تقسیم عدد اعشاری بر عدد طبیعی – درس چهارم: تقسیم یک عدد بر عدد اعشاری فصل ۴) تقارن و مختصات – درس اول: مرکز تقارن و تقارن مرکزی – درس دوم: دوران – درس سوم: محورهای مختصات – درس چهارم: تقارن و مختصات فصل ۵) اندازه گیری – درس اول: طول و سطح – درس دوم: حجم و جرم – درس سوم: مساحت دایره – درس چهارم: خط و زاویه فصل ۶) تناسب و درصد – درس اول: کسر، نسبت و تناسب – درس دوم: درصد – درس سوم: کاربرد درصد در محاسبات مالی – درس چهارم: کاربرد درصد در آمار و احتمال فصل ۷) تقریب – درس اول: تقریب – درس دوم: اندازه‌گیری و محاسبات تقریبی فیلم دوره آموزشی کتاب ریاضیات پایه ششم در سه نسخه ویندوز، اندروید و مک آماده شده است.بنابراین شما والدین و دبیران محترم برای استفاده از آن محدودیتی نداشته و می‌توانید متناسب با نوع دستگاه خود، نسخه مناسب را برای دانلود انتخاب کنید. همچنین می‌توانید در صورت نیاز سایر فیلم‌های آموزشی پایه ششم را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش ریاضی پایه ششم دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 24 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط جوادی پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 350,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ریاضی پایه ششم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی