اطلاعات دوره
آموزش فارسی پایه نهم
مسیر آموزشی

آموزش فارسی پایه نهم

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فارسی نهم دروس، معانی بیت، آرایه‌های ادبی، لغات و… زیادی دارد که یادگیری همه آن‌ها بدون کمک یک دبیر باتجربه کمی دشوار به نظر می‌رسد. به همین دلیل فیلم آموزشی فارسی نهم برای شما دانش‌آموزان پایه نهم در موسسه فرهنگی لوح گسترش تهیه شده است. این ویدئو آموزشی که توسط استاد ارجمندی طراحی شده، به خوبی همه مباحث درسی را پوشش داده و به موضوعات درس فارسی نهم پرداخته است. بنابراین در صورتی که یادگیری دروس فارسی در محیط کلاس برای شما سخت است، می‌توانید در خانه و با کمک ویدئوهای آموزشی فارسی نهم به یادگیری این مباحث و نکات آن بپردازید. این فیلم آموزشی منطبق با آخرین تغییرات کتاب درسی و بر اساس استانداردهای آموزشی تنظیم شده است. استاد ارجمندی همه نکات کلیدی، سوالات مهم امتحانی، معانی ابیات و متون سخت کتاب فارسی نهم را برای شما بیان کرده است. بنابراین توضیحات کامل و جامع، بیان ساده و مرور مطالب مهم در این فیلم آموزش به شما دانش‌آموزان کمک خواهد کرد بتوانید به خوبی روی دروس فارسی نهم مسلط شوید. همچنین شما می‌توانید برای یادگیری مسائل و مفاهیم درس عربی، فیلم آموزش عربی نهم را به صورت فیزیکی یا دانلودی از لوح گسترش تهیه کنید. سر فصل‌های فیلم آموزش فارسی نهم فصل اول: زیبایی آفرینش فصل دوم: شکفتن فصل آزاد: ادبیات بومی ۱ فصل سوم: سبک ِ زندگی فصل چهارم: نام‌ها و یادها فصل پنجم: اسلام و انقلاب اسلامی فصل آزاد: ادبیات بومی ۲ فصل ششم: ادبیات جهان فیلم دوره آموزشی کتاب فارسی پایه نهم در سه نسخه ویندوز، اندروید و مک آماده شده است. بنابراین شما دانش آموزان و دبیران محترم برای استفاده از آن محدودیتی نداشته و می‌توانید متناسب با نوع دستگاه خود، نسخه مناسب را برای دانلود انتخاب کنید. همچنن کیفیت مطلوب صدا و تصویر در این ویدئو آموزشی موجب شده هنگام تماشای محتوای ویدئو مشکلی از این نظر نداشته باشید.
دوره آموزش فارسی پایه نهم دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 09 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط روح الله خلیل ارجندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فارسی پایه نهم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی