اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برنامه نویسی الگوریتمی با زبان سی ++(C++ programing)
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی الگوریتمی با زبان سی ++(C++ programing)

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

برنامه نویسی با زبان سی و سی پلاس پلاس برنامه نویسی یکی از پر اهمیت ترین مهارت هایی که فارغ التحصیلان رشته کامپیوتر باید فراگیرند.علاوه بر رشته مهندسی کامپیوتر برای سایر زمینه ها و رشته های تحصیلی مهم و ضروری است. برنامه نویسی بخشی جدا ناپذیر در فرآیند های تحقیقی و پژوهشی در بیشتر رشته های تحصیلی می باشد. در واقع مهارت پیاده سازی ایده ها  و الگوریتم ها در قالب برنامه ای کامپوتری است. سی پلاس پلاس در واقع زبان توسعه یافته سی می باشد. ویژگی های جدیدی به آن اضافه شده است. سی پلاس پلاس به دلیل قابلیت هایی که دارد برای نوشتن سیستم عامل نیز استفاده می شود.با سی پلاس پلاس میتوان هر لبرنامه تخصصی را تولید کرد. زبان سی پلاس پلاس یک زبان میانی ،ساخت یافته ،شی گرا و مادر است. الگوریتم چیست؟ به راه و روش حل یک مشکل یا مسئله،که ما هر روز برای انجام کارهایمان از آن استفاده می کنیم،الگورتیم می گویند. گروه  لوح دانش با همکاری مسیح اله رشتیان درس برنامه نویسی سی پلاس پلاس  را رای شما دانشجویان عزیز فراهم آورده است. سرفصل های آموزشی که در این دوره برنامه نویسی با زبان سی و سی پلاس پلاس آموخت:   برنامه نویسی الگوریتمی الگوریتم و فلوچارت دستورات شرطی حلقه های تکرار حل تمرین آشنایی با ++C تعریف متغیرها توضیحات comments عملگرهای جایگزینی و محاسباتی اولویت عملگرها دستورات و عبارات شرطی حل یک مثال عملگرها حل یک مثال حل مثال از حلقه های تکرار حلقه های تکرار تو در تو حلقه های تکرار نا معین دستورBreakوContinue حل یک مثال حل یک مثال از حلقه های While حل یک مثال حل یک مثال از حلقه های While حل یک مثال اعداد تصادفی و توابع حل مثال توابع در++C حل مثال متغیرهای ارجاع با مقدار و ارجاع با آدرس حل مثال آرایه ها نحوه ارسال آرایه ها به توابع جستجوی خطی-مرتب سازی داده ها-جستجوی دو دویی حل مثال آرایه های چند بعدی-ماتریس ها   فیلم دوره آموزشی برنامه نویسی با زبان سی و سی پلاس پلاس یک در سه نسخه ویندوز، اندروید و مک آماده شده است.بنابراین شما دانشجویان و اساتید محترم برای استفاده از آن محدودیتی نداشته و می‌توانید متناسب با نوع دستگاه خود، نسخه مناسب را برای دانلود انتخاب کنید. همچنین می‌توانید در صورت نیاز فیلم آموزشی مدار های منطقی را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش برنامه نویسی الگوریتمی با زبان سی ++(C++ programing) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 17 ساعت و 25دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط مسیح اله رشتیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی الگوریتمی با زبان سی ++(C++ programing) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C و C++ سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C و C++ در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی