اطلاعات دوره
آموزش ویندوز سرور (Windows Server 2016)
مسیر آموزشی

آموزش ویندوز سرور (Windows Server 2016)

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:سعید جمشیدی4.5
  • زمان:06 ساعت و 10 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ویندور سرور یک سیستم عامل از خانواده ویندوز است که در حال حاضر محبوب‌ترین سیستم عامل‌های تحت وب به شمار می‌آید. ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف سیستم عامل ویندوز به مدیران شبکه برای راه‌اندازی و کنترل شبکه کمک می‌کند. به همین دلیل همه مدیران شبکه به یادگیری مباحث مربوط به ویندوز سرور نیاز دارند تا از پس مدیریت شبکه برآیند. فیلم آموزش ویندوز سرور لوح گسترش با پوشش همه مباحث مورد نیاز کاربران و مهندسان شبکه، آموزش تصویری جامع و دقیقی ارائه کرده است. این فیلم آموزشی که با تدریس استاد سعید جمشیدی تهیه شده، با بیانی ساده و شفاف مباحث ویندوز سرور را از مقدماتی‌ترین بخش‌ها تا سطوح پیشرفته به مخاطبان ارائه می‌کند. به همین دلیل درک مفاهیم تدریس شده در این ویدئو آموزشی برای همه‌ حتی افرادی که آشنایی و درک کافی از ویندوز ندارند، آسان خواهد بود. علاوه براین استاد جمشیدی حین تدریس ویندوز سرور همه مباحث مربوطه را به طور کامل پوشش داده است. بنابراین با مشاهده دقیق این فیلم آموزرشی می‌توانید بر موضوعات مربوط به شبکه مسلط شده و به طور حرفه‌ای آن را فرا بگیرید. همچنین ارائه مثال‌های عملی و نمونه‌های کاربردی باعث افزایش کیفیت این فایل آموزشی شده است. سر فصل‌های فیلم آموزشی ویندوز سرور Windows Server 2016 – معرفی کل دوره بررسی ورژن‌های مختلف وب سایت – آموزش نصب و راه‌اندازی ویندوز سرور ۲۰۱۶ همراه با نرم افزار VMware – آموزش کار با بخش‌های Server Manager و زیر مجموعه Dashboard – تنظیمات اولیه ویندوز نظیر IP و نام سیستم – آموزش نصب و راه‌اندازی Active Directory و تبدیل سیستم به DS – آموزش ایجاد Remote Connection و ارتباط تصویری با دیگر سیستم‌ها – مدیریت Active Directory و تبدیل شبکه Workgroup به Domain – آموزش اضافه کردن User در AD از طریق Power shell – مدیریت انواع گروه‌ها Active Directory و به اشتراک‌‎گذاری اطلاعات شبکه – آموزش ساخت یک GPO و کار با بخش مدیریتی MMc – آموزش کار با Group Policy و ایجاد محدودیت برای User ها – آموزش نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار برای کاربران از طریق GPO – آموزش ایجاد محدودیت برای کاربران در اجرای نرم‌افزارها و فولدرها – آموزش نصب و راه‌اندازی DHCP و IP اتوماتیک به کاربران – تنظیمات DHCP و نسبت دادن آن به USER ها – آموزش ایجاد ارتباط بین دو سیستم با IP متفاوت به واسطه Relayagent – آموزش Split scope و تقسیم بار پردازش کاربران بین دو Server – آموزش اضافه کردن Server جدید و تقسیم بار بین دو Server – آموزش کار با بخش Site and Services و مدیریت سایت‌ها – آموزش نصب و راه‌اندازی سرویس DNS روی Server – آموزش کار با بخش Primary Zone و ایجاد Record در DNS – آموزش اضافه کردن Record جدید در DNS و بخش Alias Name – مدیریت بخش Reverse Zone وتبدیل IP به اسم و بالعکس – تنظیمات DNS روی سیستم‌های Client – مباحث و نکات پایانی کیفیت صدا و تصویر فیلم آموزش موردنظر بسیار بالا است و برای مشاهده آن محدودیتی نخواهید داشت. شما می‌توانید متناسب با سیستم عامل خود، نسخه اندروید، ویندوز یا مک محتوای آموزشی ویندوز سرور را از لوح گسترش دانلود و استفاده کنید. همچنین در صورت نیاز برای یادگیری ویندوز می‌توانید فیلم آموزش ویندوز ۱۰ را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش ویندوز سرور (Windows Server 2016) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 06 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ویندوز سرور (Windows Server 2016) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی