اطلاعات دوره
آموزش تنبک
مسیر آموزشی

آموزش تنبک

220,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.2/5
وضعیت قیمت: 220,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:حامی کیوان0
  • زمان:5 ساعت و10 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش تنبک تُمبَک (تنبک، دمبک، دنبک یا ضرب) یکی از سازهای کوبه‌ای پوستی است. از نظر سازشناسی جزء طبل‌های جام‌ شکل محسوب می‌شود. تنبک از نظر نوازندگی (انگشت گذاری)، رنگ های صوتی و ساختمان فیزیکی اش (در عین ظاهری ساده)، یکی از پیشرفته ترین و پیچیده ترین سازهای کوبه ای پوستی دنیا محسوب می شود، ادامه متن…   شما می‌توانید با استفاده از فیلم آموزش تنبک لوح گسترش این مهارت را به راحتی بیاموزید. دوره آموزش تنبک لوح گسترش همه مباحث مقادماتی و پایه را به طور کامل توضیح داده است. بیان این ویدئو آموزشی بسیار ساده و قابل فهم است. به همین دلیل افراد مبتدی که با مباحث تنبک آشنایی ندارند، می‌توانند بدون نگرانی به یادگیری این مباحث بپردازند. تماشای این ویدئو آموزشی، انجام همه تمرینات آن و تکرار و تمرین مداوم به یادگیری و تسلط روی مباحث و آموزش تنیک کمک بسیار زیادی خواهد کرد. سر فصل های که در این دوره آموزشی تنبک نوازی فراخواهید گرفت : پنج حركت اصلي تمبك ، آموزش تكنيك هشت كمان تكنيك هفت كمان و تمرينات مربوط تمرين هفت كمان و هشت كمان به همراه سكوت تكنيك تم و بشكن و تمرينات مربوط به قسمت اول تكنيك تم و بشكن و تمرينات مربوط به قسمت دوم دستوراجراي تكنيك بك و تمرينات مربوطه اجراي شماره ۱ آموزش كشش هاي موسيقي مروري بر سه تكنيك اصلي آشنايي با كسر ميزان در موسيقي مروري بر پنج حركت اصلي اجراي شماره ۲ آموزش كشش چنگ تمرينات كشش هاي چنگ توضيح سكوت ها و پيش تمرين تمرينات سكوت ها دستور اجراي تكنيك بشكن ميانه تمرينات بشكن ميانه و ضد ضرب اجراي شماره ۳ معرفي علامت ولت يا تكرار و پيش تمرين ۵ تمرينات علامت ولت و پنج حركت اصلي دستور اجراي هشت و هفت مثبت تركيب كشش ها و پيش تمرين ۶ معرفي الگوي ريتميك جديد و پيش تمرين ۷ مروري بر الگوهاي جديد و سكوت دو لا چنگ مروري بر الگوهاي جديد شماره ۲ تئوري كشش زماني سه لا چنگ تمرينات مربوط به سه لا چنگ ۱ تمرينات مربوط به سه لا چنگ ۲ تمرينات مربوط به سه لا چنگ ۳ تمرينات مربوط به سه لا چنگ ۴ تئوري انواع ميزانها تمرينات مربوط به سه لا چنگ ۵ تمرينات مربوط به سه لا چنگ ۶ تمرينات مربوط به سه لا چنگ ۷ اجراي شماره ۴ این فیلم آموزشی در تمامی دستگاه ها قابل استفاده بوده و با تهیه این دوره آموزشی هیچ محدودیتی در اجرا نخواهید داشت . شما عزیزان میتوانید علاوه بر خرید دوره آموزش تنیک دوره آموزشی آواز و تصنیف خوانی را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش تنبک دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و10 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط حامی کیوان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 220,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تنبک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی