اطلاعات دوره
آموزش آکاردئون
مسیر آموزشی

آموزش آکاردئون

220,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.2/5
وضعیت قیمت: 220,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش آکاردئون آکاردئون یک ساز بادی شستی دار با سطح موزب متحرک در دو طرف و بدنه فانوسی است. این ساز در اوایل قرن نوزدهم در اروپا اختراع شد. معمولاً در موسیقی های محلی آمریکای شمالی، جنوبی و روسیه مورد استفاده قرار می گیرد. قدیمی ترین نام این  ساز هارمونیکا است که یک اسم یونانی بوده است. شما می‌توانید با استفاده از فیلم آموزش آکاردئون لوح گسترش این مهارت را به راحتی بیاموزید. دوره آموزشی آکاردئون لوح گسترش همه مباحث مقادماتی و پایه را به طور کامل توضیح داده است. بیان این ویدئو آموزشی بسیار ساده و قابل فهم است. به همین دلیل افراد مبتدی که با مباحث آکاردئون آشنایی ندارند، می‌توانند بدون نگرانی به یادگیری این مباحث بپردازند. تماشای این ویدئو آموزشی، انجام همه تمرینات آن و تکرار و تمرین مداوم به یادگیری و تسلط روی مباحث و آموزش آکاردئون کمک بسیار زیادی خواهد کرد.ادامه متن…   سرفصل هایی که در این دوره آموزشی خواهید آموخت : نت خوانی و اجرای یک تمرین ماژور نت خوانی و اجرای یک تمرین مینور تمرین قطعه کوسرا تئوری موسیقی: گام های ماژور و مینور اجرای یک تمرین با علائم عرضی اجرای یک تمرین با نت های چنگ تمرین قطعه گارون گارون در لامینور تمرین قطعه شادی تمرین قطعه سوزانو در گام فا ماژور تمرین قطعه جان در گام رمینور اجرای شماره ۱ تمرین قطعه باغ انگوری در گام لامینور تمرین قطعه پولکا تمرین قطعه پدر خوانده و آشنایی با تریوله اجرای قطعه هاواناگیلا اجرای سولن زرا اجرای شماره ۲ تمرین قطعه دانوب تمرین قطعه بنفشه نت خوانی و اجرای قطعه شکوفه ها نت خوانی و اجرای قطعه والس ایرانی تمرین قطعه گلنسا اجرای شماره ۳و ۴ آشنایی با استاد این فیلم آموزشی در تمامی دستگاه ها قابل استفاده بوده و با تهیه این دوره آموزشی هیچ محدودیتی در اجرا نخواهید داشت . شما عزیزان میتوانید علاوه بر خرید دوره آموزش آکاردئون  دوره آموزشی سلفژ  را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش آکاردئون دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و10 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط داریوش فرهنگ پژوه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 220,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آکاردئون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی