اطلاعات دوره
دوره برنامه نویسی اندروید با سی شارپ ( Xamarin )
مسیر آموزشی

دوره برنامه نویسی اندروید با سی شارپ ( Xamarin )

80,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logoداده کافی وجود ندارد
وضعیت قیمت: 80,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:تاپ لرن4.5
  • مدرس:ایمان مدائنی4.4
  • زمان:10 ساعت و 45 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره برنامه نویسی اندروید با سی شارپ ( Xamarin )Xamarin چیست؟Xamarin مجموعه ای از ابزارها است که به ما امکان توسعه برنامه های موبایل چندسکویی با استفاده از زبان C# را می دهد. ما می توانیم به وسیله این تکنولوژی، برنامه هایی را برای گوشی های هوشمند که دارای سیستم عامل های Android, iOS,  و  Windows هستند، توسعه بدهیم . Xamarin در مارچ 2016 توسط شرکت Microsoft خریداری شد و به صورت رایگان با Visual Studio یکپارچه سازی و ادغام شد. سطح دوره : از مقدماتی تا پیشرفته این دوره به سه بخش ( مقدماتی ، متوسط ، پیشرفته ) تقسیم شده است و در هر بخش پروژه عملی قرار داده شده استاین دوره کاملا پروژه محور می باشد و آموزش ها در قالب پروژه عملی خواهد بود .پروژه اول برنامه فال حافظپروژه دوم برنامه جاهای دیدنی با قابلیت ثبت تصاویر توسط دوربین ، پیدا کردن موقعیت از طریق GPS و نمایش روی نقشه به همراه بانک اطلاعاتی Sqliteپروژه سوم برنامه دیوار که با استفاده از WebApi (سرور راه دور) پیاده سازی خواهد شد . 
دوره دوره برنامه نویسی اندروید با سی شارپ ( Xamarin ) دوره‌ای با امتیاز نهایی 0 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در تاپ لرن توسط ایمان مدائنی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 80,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره برنامه نویسی اندروید با سی شارپ ( Xamarin ) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

emad71

سلام استاد برای کلاس پلتفرم زامارین بهتره یا فلاتر ؟ با هر دوی اینها میشه علاوه بر اندروید و آی او اس خروجی وب هم گرفت؟

ایمان مدائنی (مدرس)

سلام من با زامارین فرم کار میکنم و راضی ام با زامارین فرم میدونم بله میشه

محمد تقی نصیری عقدائی

سلام استاد آیا برای دیدن این دوره دوره های مقدماتی و پیشرفته ای که قرار دارین کفایت میکنه ؟ و این که برای بازی سازی باید بریم یونیتی یا چیز بهتری هم هست ؟

ایمان مدائنی (مدرس)

سلام بله کافیه ، یونیتی قطعا بهتره

mohammad esk

سلام جناب مدائنی من میخواستم پکیج آموزشی شما را خریداری نمایم فقط یک سوال وجود دارد - در نسخه 2019 یک ایتمی افزوده شده که امکان خروجی علاوه بر اندروید و ای او اس بر روی وب نیز میسر می باشد . برای ساخت یک برنامه تجاری یکپارچه که کاب=ربران بسیاری با دسکتاپ کار میکنند با زامارین 2019 انجام آن میسر و منطقی می باشد ؟ همچنین تشکر از دقت نظر و بیان بسیار خوب و پویا شما در فیلم های آموزشی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی