اطلاعات دوره
دوره برنامه نویسی اندروید پیشرفته
مسیر آموزشی

دوره برنامه نویسی اندروید پیشرفته

200,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logoداده کافی وجود ندارد
وضعیت قیمت: 200,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:تاپ لرن4.5
  • مدرس:محمد رجب زاده2.9
  • زمان:22 ساعت و 53 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره برنامه نویسی اندروید پیشرفتهدوره برنامه نویسی Android پیشرفته به همراه پروژه عملی اینستاگرام  در این دوره قرار هست ارتباط با سرور در اندروید رو کار کنیم زبان این دوره کاتلین هست  و پروژه عملی این دوره مسنجری شبیه به اینستا باقابلیت های زیر هست1) پست گذاشتن 2) لایک کردن پست ها 3) نظر دادن 4) داشتن پروفایل اختصاصی برای هرکابر و قابلیت ویرایش آن 5) جستجو کاربرانبعد از گزروندن این دوره شما میتونید قابلیت هایی مثل استوری گذاشتن رو خودتون پیاده سازی کنید و همچنین میتونید برنامه هایی مثل واتساپ و تلگرام رو که نسبت به اینستا پیشرفته تر هستند رو بسازیدبیاید شروع کنیمپیشنیاز دوره : برنامه نویسی مقدماتی اندرویدتوجه : زبان دوره کاتلین استاین دوره به اتمام رسیده است .  
دوره دوره برنامه نویسی اندروید پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 0 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 22 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در تاپ لرن توسط محمد رجب زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 200,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره برنامه نویسی اندروید پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

atbin66rezvan

سلام. سورس کامل پروژه انجام شده رو قرار بدین (سمت اندروید - سمت سرور - دیتابیس). ممنون

محسن کاوه

با سلام. اگر اصلا با زبان کاتلین آشنایی نداشته باشیم و این زبان رو بلد نباشیم می تونیم این دوره رو شروع کنیم؟

محمد رجب زاده (مدرس)

سلام بله میتونید ، اما حتما باید با برنامه نویسی اندروید حداقل به زبان جاوا اشنایی داشته باشید ، لینک اموزش رایگان برنامه نویسی مقدماتی اندروید در بخش پیشنیاز های همین دوره هست

Sina1

دوره عالی بود اگه میتونید دوره کاستوم و دوره پروژه محور بزارید که دیگه عالی میشه

محمد رجب زاده (مدرس)

سلام ، ان شاءالله

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی