اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور graphQL در ReactJS
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور graphQL در ReactJS

450,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logoداده کافی وجود ندارد
وضعیت قیمت: 450,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:تاپ لرن4.5
  • مدرس:آرش زارعی0
  • زمان:3 ساعت و 47 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش پروژه محور graphQL در ReactJSآموزش GraphQL در React JS به شما نحوه استفاده از GraphQL برای درخواست داده ها و ادغام آن با کامپوننت های React را آموزش می دهد. با استفاده از GraphQL، شما قادر خواهید بود تا داده های مورد نیاز خود را به صورت دقیق و بهینه از سرور دریافت کنید و آنها را به کامپوننت های React خود ارسال کنید. با یادگیری GraphQL در React JS، شما می توانید توانایی های برنامه نویسی خود را گسترش داده و تجربه کاربری بهتری را برای کاربران خود ایجاد کنید. آموزش GraphQL در React JS یک گام مهم برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس حرفه ای است. سرفصل دوره : معرفی دورهgraphQl چیست؟مقایسه graphQl و REST-APIquery در graphQLمتغیر ها و فیلتر کردن دیتاmutationmutation updatemutation deleteاتصال graphQL و ReactJSایجاد اولین query در reactهوک useQueryفیلتر کردن دیتاداینامیک کردن متغیر هاایجاد فایل query.jsهوک useLazyQueryهوک useMutationmutation update در Reactmutation delete در Reactساخت graphQl API در سایت hyGraphشروع پروژه موزیک پلیر
دوره آموزش پروژه محور graphQL در ReactJS دوره‌ای با امتیاز نهایی 0 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در تاپ لرن توسط آرش زارعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 450,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور graphQL در ReactJS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

ali1400

سلام خدمت استاد گرامی، از دوره خوبتون ممنونم، دوره ی لازمی بود استاد تو دنیای واقعی و پروژه ی واقعی و حرفه ای بک اند رو هم باید خودمون بزنیم و استفاده از سرویس های شخص ثالث جالب نیست. لطفا" در این دوره هم پیاده سازی گراف کیو ال در بک اند رو هم اموزش بدین تا ثمره ی این دوره کامل باشه و بشه تو پروژه هامون استفاده کنیم و درک درستی از گراف داشته باشیم. به هر حال ما مبتدی هستیم که نیاز به آموزش و شرکت تو این دوره ها داریم، لطفا" دغدغه ی ما رو در نظر بگیرید. انشااله تصمیمی در این مورد دارید؟ ممنونم از شما

آرش زارعی (مدرس)

سلام دانشجوی عزیز خوشحالم از دوره راضی بودی. هدف از این دوره تقویت مهارت های یک برنامه نویس فرانت اند هست و نه چیز دیگه ایی. شما به عنوان فرانت کار باید نحوه استفاده از graphQL رو بلد باشید. اگر شما قصد دارید در این خوزه فعالیت کنید اصلا نیاز به یادگیری نحوه پیاده سازی graph ql ندارید. در این دوره از سرویس شخص ثالث استفاده کردم فقط برای اینکه کارمون راه بیوفته به عنوان فرانت کار وگرنه در پروژه های واقعی پیاده سازی همچین api وظیفه بک اند کار هست.

Hamidmosaybefard

با سلام خدمت استاد عزیز استاد ممنون از دوره خوبتون استاد در این دوره هم پیاده سازی گراف کیو ال در بک اند هم اموزش میدین؟؟

آرش زارعی (مدرس)

سلام خدمت شما خوشحالم دوره مورد توجهتون قرار گرفته و راضی هستید. بله پیاده سازی graphql آموزش داده شده اما جوری هست که در گیر کدنویسی سمت بک اند نمی‌شیم. این کا رو ما به کمک یه سایت انجام میدم و قادر هستیم با اون سایت هر graphql api رو پیاده سازی کنیم.

Hamidmosaybefard

سلام خدمت استاد عزیز لطفا معرفی دوره رو رایگان بزارید بتونیم ببینیم و تصمیم بگیریم با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی