اطلاعات دوره
آموزش ساخت Live chat در NodeJS
مسیر آموزشی

آموزش ساخت Live chat در NodeJS

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logoداده کافی وجود ندارد
وضعیت قیمت: رایگان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

آموزش ساخت Live chat در NodeJSامروزه اکثر افراد به دلایلی همچون فاصله زیاد یا ویروس کرونا نمیتوانند حضور فیزیکی در جلسات، دورهمی ها و... داشته باشند. به همین سبب، از برنامه هایی استفاده میکنند که قابلیت ایجاد شبکه ای گفت و گو محور از راه دور را ممکن میکنند. در این دوره قرار بر این است تا یک شبکه برای گفت و گو و چت از طریق پخش زنده تصاویر و صدا ایجاد کنیم، و به کاربران امکان live chat بدهیم.ما از تکنولوژی استاندارد این زمینه WebRTC و کتابخانه های peerJS و SocketIO استفاده خواهیم کرد، تا Media stream های کاربران را تحت شبکه به صورت آنی ذخیره کند، و مابین کاربرانی که اجازه دسترسی به live را دارند، توزیع نماید. همچنین از jQuery برای توسعه UI وبسایتمان استفاده میکنیم، و سرور خود را توسط NodeJS و Express پیاده سازی خواهیم کرد.پیش نیاز: آشنایی سطح متوسط با NodeJS، آشنایی سطح متوسط با کتابخانه JQuery
دوره آموزش ساخت Live chat در NodeJS دوره‌ای با امتیاز نهایی 0 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 دقیقه می‌باشد که در تاپ لرن توسط امیرحسین نریمانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت Live chat در NodeJS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی