اطلاعات دوره
دوره آموزش Gitبا سهیل علیزاده
مسیر آموزشی

دوره آموزش Gitبا سهیل علیزاده

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logoداده کافی وجود ندارد
وضعیت قیمت: رایگان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:تاپ لرن4.5
  • مدرس:سهیل علیزاده0
  • زمان:5 ساعت و 41 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش Gitدوره آموزش Git از صفر گیت یک سیستم کنترل نسخه یا Version Control System توزیع شده، متن باز می باشد که تغیراتی که برروی فایل ها اعمال می شود را ضبط می کند و یک تاریخچه کامل از آن ها در اختیار ما قرار می دهد. با استفاده از مزیت های این version control میتوان سرعت توسعه پروژه های نرم افزاری را بهبود بخشید و میتوان مدیریت کاملی بر روی فایل ها داشت.سرویس های مثل GitHub و GitLab با استفاده از Git این امکان را برای ما فراهم میکنند که بتوانیم پروژه هایمان را با افراد دیگر به اشتراک بگذاریم و آن ها میتوانند در توسعه پروژه با شما همکاری داشته باشند.  (( این دوره به اتمام رسیده است  ))
دوره دوره آموزش Gitبا سهیل علیزاده دوره‌ای با امتیاز نهایی 0 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در تاپ لرن توسط سهیل علیزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش Gitبا سهیل علیزاده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

sajadgalem

دمتون گرم بابت آموزش فوق العادتون خیلی عالی بود

shahram4000

با سلام و عرض ادب ببخشید برای راه اندازی سرور Git در شرکت چیکار باید کرد ؟ یعنی روی یک سرور همه اطلاعات ذخیر بشه و برنامه نویسان از طریق شبکه بتونن بهش دسترسی داشته باشن.

Ali TiTAN

دوره بسیار خوب و مفیدی بود ممنون

OmidBashiri

سلام وقت بخیر ممنون بابت این دوره بسیار مفید و کاربردی واقعا عالی بود موفق باشید

moradiyan71

سلام دوست گرامی.واقعا ممنون از دوره خیلی خوبت.همیشه دعات میکنم.خدا خیرت بده.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی