اطلاعات دوره
آموزش کانفیگ سرور مجازی لینوکس (VPS) برای میزبانی سایت با میلاد علیزاده وکیلی
مسیر آموزشی

آموزش کانفیگ سرور مجازی لینوکس (VPS) برای میزبانی سایت با میلاد علیزاده وکیلی

584,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 584,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با آموزش کانفیگ سرور مجازی یا VPS، یک بار برای همیشه راه اندازی و کانفیگ سرور را یاد گرفته و برای همیشه با این دانش خواهیم توانست سرور های خود را از صفر کانفیگ و راه اندازی کنیم و نیازی به شخص ثالث نداشته باشیم. اینکار سبب کاهش هزینه و افزایش آگاهی در زمینه کانفیگ سرور لینوکس خواهد شد.
دوره آموزش کانفیگ سرور مجازی لینوکس (VPS) برای میزبانی سایت با میلاد علیزاده وکیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط میلاد علیزاده وکیلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 584,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کانفیگ سرور مجازی لینوکس (VPS) برای میزبانی سایت با میلاد علیزاده وکیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

[email protected]

سلام استاد،من دوره تهیه کردم و دوتا سوال داشتم، نمی دونستم کجا بپرسمش: 1) اگه بعدا منابع سرور مجازی ارتقا دادیم-برای مثال رم و پردازنده- از کدوم قسمت این کار رو باید انجام بدیم؟؟ 2) اگه آی پی ما به هر دلیلی فیلتر شد، چطور تنظیمات جدید رو اعمال کنیم؟؟ باتشکر و احترام

میلاد علیزاده وکیلی مدرس دوره

درود بر شما سرور اختصاص دارید یا سرور مجازی؟

[email protected]

سرور مجازی استاد. ((من می خواستم به عنوان یه پروژه، یه سرور مجازی از هتزنر یا استراتو تهیه کنم))

میلاد علیزاده وکیلی مدرس دوره

درود بر شما اگر سرور مجازی داشته باشید نمی تونید منابع رو خودتون ارتقاع بدین برخی از سرویس دهنده ها توی پنل کاربریتون امکان اضافه کردن منابع به صورت اتوماتیک رو قرار دادن و بعد از پرداخت سرویستون ارتقاع داده میشه در مورد ای پی هم ارائه دهنده ی سرور مجازیتون باید درخواست کنید تا ای پی رو براتون عوض کنن (توجه داشته باشید که تغییر ای پی شامل هزینه خواهد شد و در صورتی که ازتون درخواست هزینه کنن منطقی هستش)

شاهین صفری

این مورد هم اضافه کنم واقعا کاربردی بود آموزش ها همه چیز یکطرف همین یکی راه اندازی ماشین مجازی رویه سرور اختصاصی یک طرف خیلی عالی بود و جایی ندیده بودم فقط بیشتر در زمینه سرور و مدیریت آموزش منتشر کنید ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی