اطلاعات دوره
آموزش لینوکس از 0 تا 1
مسیر آموزشی

آموزش لینوکس از 0 تا 1

99,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logoداده کافی وجود ندارد
وضعیت قیمت: 99,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

آموزش لینوکس از 0 تا 1به دوره "آموزش لینوکس از 0 تا 1" خوش آمدید، دوره‌ای که تازه واردان را به دنیای پرجذاب لینوکس هدایت می‌کند. من امیرحسین ناظوری هستم و دوره "آموزش لینوکس از 0 تا 1" را با کلی انگیزه و اشتیاق برای شما طراحی کرده‌ام. لینوکس چیست؟ یک سیستم عامل است مانند ویندوز، اما تفاوت‌های بزرگی دارد. لینوکس برای متخصصینی که در حوزه های امنیت، برنامه‌نویسی، الکترونیک و... فعالیت می‌کنند، بسیار مفید است. یادگیری لینوکس به طور خلاصه به این معناست که شما به دنیای فناوری باز می‌پرید و این امر در دنیای امروزی بسیار ضروری است. یک نکته حیاتی که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، این است که دوره ای که در حال حاضر در اختیارتان قرار می‌گیرد، به شیوه‌ای عملی و کاربردی طراحی شده است. به این معنا که در این دوره، تمرکز اصلی بر روی مفاهیم کلیدی واقعی است که به واقع در دنیای عملی به کار می‌آیند، و مفاهیمی که اهمیت کمتری دارند، به یک حداقل کاهش یافته‌اند. یکی از نکات مهم این دوره تدریس مفاهیم به زبان بسیار ساده است. شما با خیال راحت می‌توانید تنها با یک کلیک این آموزش را تهیه کنید و سایر اقدامات را با من همراهی کنید.همچنین، محتوای دوره شامل تجربیات شخصی من در حوزه کار با لینوکس نیز می‌شود. با یادگیری از تجربه‌های من، می‌توانید به سرعت بیشتری به دنیای لینوکس وارد شوید.پیش نیاز این دوره تنها یک چیز هست داشتن یک کامپیوتر برای مشاهده آموزش‌ها و نصب لینوکس تصویر کلی از دوره را با تماشای ویدیوی پایینی که پیشنهاد می‌شود، بیشتر بدست آورید. این دوره فرصتی برای به دست آوردن تسلط بر لینوکس و وارد شدن به دنیای جذابش است. بیایید با هم این ماجرا را شروع کنیم! سرفصل های دوره :  معرفی دوره آموزش کامپیوتر و سخت‌افزار آموزش سیستم عامل و نحوه کارکرد آن آموزش GNU/Linux معرفی LPI و LPIC معرفی انواع حالت های نصب لینوکس بررسی ساختار Shell معرفی دستورات لینوکس File System archive & compression انواع حالت ها و روش های نصب، بروزرسانی و حذف نرم افزار در لینوکس permissions Hard Links & Soft Links Sticky Bit آشنایی با کاربران و گروه ها در لینوکس + نحوه مدیریت آنها مفاهیم مقدماتی شبکه در لینوکس Shell Scripting ارائه موارد مفید و آموزنده در قالب آپدیت...
دوره آموزش لینوکس از 0 تا 1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 0 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در تاپ لرن توسط امیرحسین ناظوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 99,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش لینوکس از 0 تا 1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

aghashiri

سلام و خسته نباشید خدمت استاد دوره آموزشی به زبان ساده و روان تدریس شده بود و کاملا مفید بود. ممنون از انرژی و وقتی که گذاشته شده بود.

امیرحسین ناظوری (مدرس)

مجيد اشرفي

سلام استاد دستتون درد نكنه دوره بسيار عالي هستش

امیرحسین ناظوری (مدرس)

سلام. خوشحالم که این رو میشونم

alistar8451

سلام به نظرم دوره ی خوبیه. استاد هم خوب درس میده، با حوصله و با سرعت مناسب. اینکه برخی مفاهیم اولیه هم توضیح داده میشه خیلی کمک کنندست.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی