اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شروع به کار با پایتون
مسیر آموزشی

آموزش شروع به کار با پایتون

109,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 109,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

زبان برنامه‌نویسی پایتون یک ابزار قدرتمند برای تحلیل داده‌هاست. در این دوره، شما با مفاهیم پایه برنامه‌نویسی پایتون و نحوه استفاده متخصصان داده از پایتون در محیط کار آشنا خواهید شد. شما مفاهیمی مانند برنامه‌نویسی شیءگرا، متغیرها، انواع داده‌ها، توابع، دستورات شرطی، حلقه‌ها و ساختارهای داده را بررسی خواهید کرد. کارمندان گوگل که در حال حاضر در این زمینه مشغول به کار هستند، شما را از طریق فعالیت‌های عملی که شبیه‌سازی وظایف مرتبط است، مثال‌هایی از کارهای روزمره‌شان و کمک به ارتقاء مهارت‌های تحلیل داده‌هایتان برای آماده‌سازی شما برای شغلتان، راهنمایی خواهند کرد. تا پایان این دوره، شما قادر خواهید بود: تعریف کنید که زبان برنامه‌نویسی چیست و چرا دانشمندان داده از پایتون استفاده می‌کنند اسکریپت‌های پایتون برای نمایش داده‌ها و انجام عملیات‌ها ایجاد کنید جریان برنامه‌ها را با استفاده از شرایط و توابع کنترل کنید از انواع مختلف حلقه‌ها برای انجام عملیات‌های تکراری استفاده کنید انواع داده‌ها مانند اعداد صحیح، اعشاری، رشته‌ها و بولی‌ها را شناسایی کنید ساختارهای داده مانند لیست‌ها، تاپل‌ها، دیکشنری‌ها و مجموعه‌ها را دستکاری کنید
دوره آموزش شروع به کار با پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Google Career Certificates مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 109,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شروع به کار با پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی