اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برنامه نویسی AMI در استریسک
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی AMI در استریسک

818,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 818,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

Asterisk Management Interface یا AMI سیستمی است که برای مدیریت شبکه‌های تلفنی داخلی و خارجی شرکت طراحی شده است. با استفاده از AMI می‌توانید بر عملکرد تلفن‌های داخلی یا مرکز تماس نظارت داشته باشید، ماژول تماس خودکار را پیاده‌سازی کنید، سیستم هشدار و سیستم‌های امنیتی کار بگذارید، پنل مدیریتی برای سیستم تلفنی طراحی کنید و... . در واقع AMI راهی است که می‌توانید از طریق آن ایده‌های خود برای سیستم‌های تلفنی خودکار را پیاده‌سازی کرده و بر فعالیت تلفن‌ها نظارت کنید. دوره آموزش AMI در استریسک پس از گذراندن این دوره قادر خواهید بود از امکانات مدیریتی استریسک در راستای سازماندهی به تماس‌های داخلی و خارجی شرکت استفاده کنید. در این دوره برنامه‌نویسی با PHP و فراخوانی از پایگاه‌داده توسط MySQL انجام می‌شود و سناریوهای استفاده شده برگرفته از موقعیت‌های واقعی است. پیش‌نیازهای این دوره آشنایی با Dialplan در استریسک و آشنایی با یک زبان برنامه‌نویسی هستند. معرفی کاربردهای توسعه استریسک با AMI معرفی فایل‌های داخل پکیج آموزشی معرفی ابزارها و برنامه‌های استفاده شده آشنایی با معماری AMI معماری کلی اینترفیس AMI ساختار Event‌ها ساختار Action‌ها ساختار Response‌ها پیکربندی AMI در استریسک بررسی دستورات کاربردی AMI در کنسول استریسک معرفی راه‌های ارتباط با AMI AMI بر روی TCP اتصال به AMI از طریق Telnet AMI بر روی HTTP معرفی api یا وب‌سرویس AJAM  برای اتصال به AMI در مدل HTTP پیکربندی micro web server در استریسک اتصال به AMI از طریق Browser معرفی زبان‌ها و کتابخانه‌ها برای کار با AMIبررسی زبان‌های برنامه‌نویسی مناسب برای کار با Action‌ها و Event‌ها معرفی کتابخانه PHPManager برای کار با AMI در PHP معرفی کتابخانه AsterNet برای کار با AMI در .net ساخت ماژول تماس خودکار به زبان PHP بررسی سناریو و ساخت پایگاه داده ساخت ماژول تماس‌گیر خودکار (Manager Action) ساخت ماژول بررسی نتایج تماس‌های گرفته شده‌ (Manager Event)  این دوره برای تمام مدیران آی‌تی، برنامه‌نویسان سیستم‌های تلفنی، علاقه‌مندان VoIP و مسائل مربوطه، مدیران شبکه، مدیران و کارشناسان تبلیغات، فروش و مسئولان واحد پشتیبانی و علاقمندان به اختیار کردن این موقعیت‌های شغلی مناسب است. کلام آخر کمتر کسی در دنیای امروز حداقل یک‌بار با یک پاسخگوی خودکار تلفنی روبرو شده است. امروزه شرکت‌های بزرگ مجبورند بخش پشتیبانی و ارتباط با مشتریان خود را با روش‌های پیشرفته مدیریت کنند. استریسک نرم‌افزاری است که به‌راحتی امکان مدیریت سیستم‌های تلفنی شرکت را برای شما فراهم می‌کند. این نرم‌افزار در حال حاضر در تمام جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد و یادگیری آن می‌تواند در همه جای دنیا منجر به کاریابی شود. با استفاده از استریسک می‌توانید تماس‌های ورودی، خروجی و داخلی شرکت خود را کنترل کرده و برنامه‌ریزی کنید. مسئولان شبکه و مدیران آی‌تی نیازمند یادگیری این مهارت‌اند. در این مطلب سعی کردیم پس از معرفی این سیستم نرم‌افزاری، شما را با بخش مهمی از آن یعنی AMI یا رابط مدیریتی استریسک آشنا کنیم. با AMI می‌توانید بر خطوط تلفنی شرکت نظارت کرده و پیغام‌های آماده برای اطلاع‌رسانی جلسات یا پاسخگویی مشتریان روی آن ضبط کنید. از طریق دوره آموزشی مکتب‌خونه به‌سادگی و با کمترین هزینه می‌توانید صاحب این مهارت مهم و کاربردی شوید.
دوره آموزش برنامه نویسی AMI در استریسک دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد یزدی‌زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 818,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی AMI در استریسک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

فاطمه

اصلا اموزششون خوب نیس در حد نیمه کارست مبنا رو بر این فرض کردن که ادم روبه روشون همه چیز رو بلده

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی