اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی AGI در استریسک
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی AGI در استریسک

818,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 818,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش AGI در استریسک AGI مخفف رابط درگاه استریسک (Asterisk Gateway Interface) بوده و بخشی از استریسک است که به یک برنامه خارجی اجازه دستکاری یک کانال در Dialplan را می‌دهد. کاربردهای AGI در دنیای کسب‌وکار عبارتند از: ساخت یک تلفن بانک واقعی ساخت انواع ماژول‌های نظرسنجی پیاده‌سازی IVR های پیچیده ساخت انواع مسابقات تلفنی ساخت ماژول حضور و غیاب پرسنلی پیاده‌سازی ماژول اعلان کد اپراتوری ساخت ماژول اصلاح Caller ID پیاده‌سازی ماژول خوشامد گویی به مخاطبان با ارسال SMS اجرای انواع سیاست گذاری ها بر روی کاربران ، تماس های ورودی و خروجی مرکز تلفن دوره آموزش AGI در استریسک برای یادگیری این دوره لازم است ابتدا Dialplan را بشناسید. پیش‌نیاز دیگر این دوره تسلط به یک یا چند زبان برنامه‌نویسی است. دوره آموزش AGI با ارائه سرفصل‌های زیر قصد دارد تمام مباحث مربوط به AGI را پوشش داده و سپس از طریق دو سناریو (نظرسنجی تلفنی و تلفن بانک) یادگیری شما را با مثالی واقعی تثبیت کند. سرفصل‌ها عبارتند از: معرفی کاربرد‌های توسعه استریسک با AGI معرفی ابزار‌ها و برنامه‌های استفاده شده در این آموزش معرفی فایل‌های داخل پکیج آموزشی معرفی AGI معرفی زبان‌ها و کتابخانه‌های AGI ساخت اولین اسکریپت AGI به زبان PHP بررسی برخی از دستورات پر کاربرد در AGI دیباگ AGI در استریسک معرفی Dead AGI و اجرای AGI در کانال‌های غیر فعال ارتباط با دیتابیس نصب PHP My Admin نصب Webmin واکشی داده از دیتابیس ورود داده به دیتابیس معرفی فایل sql.php برای دسترسی به لایه دیتابیس (راه‌کاری دیگر) بررسی و پیاده سازی دو سناریو ساخت ماژول نظرسنجی ساخت تلفن بانک معرفی EAGI و FastAGI باید‌ها و نباید‌ها در اسکریپت نویسی AGI این دوره برای تمام مدیران آی‌تی، برنامه‌نویسان سیستم‌های تلفنی، علاقه‌مندان VoIP و مسائل مربوطه، مدیران شبکه، مدیران و کارشناسان تبلیغات، فروش و مسئولان واحد پشتیبانی و علاقمندان به اختیار کردن این موقعیت‌های شغلی مناسب است. کلام آخردر این مطلب ابتدا استریسک، مزایا و اهمیت آن در دنیای امروزی را شرح دادیم. گفتیم که این اهمیت را می‌توانید از جستجوی نام استریسک در سایت‌های کاریابی متوجه شوید. در حال حاضر تقاضای نیروی کار برای استریسک در مقیاس جهانی وجود دارد. در واقع شما با یاد گرفتن مهارت‌های کار با استریسک نه‌تنها در ایران آینده شغلی خوبی خواهید داشت، بلکه می‌توانید به مهاجرت از طریق کاریابی به کشورهای پیشرفته نیز فکر کنید. چون که در این کشورها تعداد کسب‌وکارهای جدید رو‌به‌رشد است و نیاز به کار با سیستم‌های تلفنی به‌صورت پیشرفته هرروز بیشتر می‌شود. در ادامه متد آموزشی مکتب‌خونه برای AGI یا رابط درگاه استریسک را گفتیم. این رابط برای طراحی برنامه‌هایی مثل تلفن‌بانک و نظرسنجی تلفنی استفاده می‌شود. با AGI می‌توانید از طریق یک برنامه‌ی خارجی، Dialplan را کنترل کنید. تفاوت دوره مکتب‌خونه با دیگر دوره‌های موجود در ارائه سناریوهای واقعی کسب‌وکار برای آموزش عملی و گرفتن کوییز و دادن تمرین به‌طور منظم برای یادگیری بهتر است. ما در مکتب‌خونه تلاش می‌کنیم شکاف بین آموزش مجازی و حضوری را تا حد ممکن کاهش داده و تفهیم را به حداکثر برسانیم. اگر تصمیم به یادگیری این مهارت گرفته‌اید بهتر است بدانید رقابت در این زمینه روز به روز در حال افزایش است و جای هیچ درنگی نیست. پس همین امروز اقدام کنید. بیشتر بدانید
دوره آموزش برنامه نویسی AGI در استریسک دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد یزدی‌زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 818,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی AGI در استریسک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی