اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی سایت فروشگاهی مشابه دیجی‌کالا با وردپرس
مسیر آموزشی

آموزش طراحی سایت فروشگاهی مشابه دیجی‌کالا با وردپرس

1,199,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 1,199,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:خیام معروفی0
  • زمان:7 ساعت و 33 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

 در دنیای امروزی خیلی از کسب‌وکارها نیازمند سایت هستند. خیلی از افرادی که محصولی را به فروش می‌رسانند، می‌خواهند یک سایت فروشگاهی آنلاین داشته باشند. چرا؟ برای ارائه خدمات خود به محدوده جغرافیایی بزرگ‌تر!  این افراد، به طراح سایت نیاز دارند که این کار را برایشان انجام بدهند. از این رو ما یک دوره‌ی آموزشی جامع و فشرده رو در رابطه با طراحی سایت فروشگاهی با حداقل کدنویسی آماده کردیم.  من خیام معروفی در این دوره به شما آموزش میدم که چطوری از صفر بیاید هاست و دامنه تهیه کنید و سپس وردپرس را نصب بکنید و بعد از آن مقالات و محصولات و... را در سایت منتشر کنید. سپس به طراحی بخش‌های مختلف سایت فروشگاهی می‌پردازیم. از جمله لیست محصولات، لیست مقالات، صفحه اصلی، صفحه آرشیو محصولات، صفحه محصولات و... تماماً از صفر طراحی و به شما آموزش میدیم.  بحث قرار دادن فیلترهای مختلف را به شما عزیزان آموزش میدیم. پیاده‌سازی فیلتر بازه قیمت، فیلتر بر اساس گران‌ترین و ارزان‌ترین، فیلتر بر اساس جدیدترین و قدیمی‎ترین، صفحه‌بندی فروشگاه، فیلتر دسته‌بندی و... در این دوره به شما آموزش میدیم.  در این دوره از قالب آماده استفاده نمی‌کنیم و از صفر وردپرس را نصب می‌کنیم و فقط یک قالب و چند افزونه نصب می‌کنیم.  فایل‌هایی که در این دوره استفاده می‌کنیم به صورت هدیه و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.  فایل‎های استفاده شده:  وردپرس 6.4.2  قالب وودمارت  افزونه المنتور و المنتور پرو  ووکامرس  جت انجین  جت اسمارت فیلتر  صرفاً با همین موارد!! یادتون میدم وابسته به قالب نباشید و بتونید از هر قالبی حتی رایگان استفاده کنید و اصولی آموزش ببینید!   اگر دوست داری یک سایت فروشگاهی حرفه‌ای رو با هر موضوعی وردپرس از صفر خودت طراحی کنی و دانش قبلی هم نداری، این دوره ویژه خودته!  بدون هیچ پیش‌نیاز و دانش قبلی میتونید از این دوره استفاده کنید.
دوره آموزش طراحی سایت فروشگاهی مشابه دیجی‌کالا با وردپرس دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط خیام معروفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,199,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی سایت فروشگاهی مشابه دیجی‌کالا با وردپرس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی