اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش CCNP ENCOR
مسیر آموزشی

آموزش CCNP ENCOR

3,399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: 3,399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این یک دوره آموزشی کاملا سناریو محور است. با گذراندن دوره آموزشی سیسکو CCNP ENCOR ، تبدیل به یک حرفه‌ای در صنعت بزرگ شبکه های کامپیوتری خواهید شد. این دوره توانایی شما را در طراحی، پیکربندی، مدیریت و عیب یابی مشکلات زیرساخت فناوری اطلاعات افزایش می دهد. مهم ترین وجه تمایز این دوره نسبت به دوره های مشابه، سناریو محور بودن آن هست. کلیه سرفصل ها در محیط PNETLab ارایه شده است و شما با تکرار و تمرین در محیط این Emulator ، اعتماد به نفس لازم را برای قرارگیری در موقعیت های حرفه ای، بدست خواهید آورد.
دوره آموزش CCNP ENCOR دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 34 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط عباس ولی‌زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 3,399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش CCNP ENCOR را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی