اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جذب و تعامل با مشتریان به کمک دیجیتال مارکتینگ
مسیر آموزشی

آموزش جذب و تعامل با مشتریان به کمک دیجیتال مارکتینگ

339,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 339,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش جذب و تعامل با مشتریان به کمک دیجیتال مارکتینگ، تمرین می‌کنید که چگونه از بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO)، بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) و نمایش تبلیغات برای جذب و درگیر کردن مشتریان استفاده کنید. درباره مراحل قیف بازاریابی اینکه چگونه از تاکتیک‌های بازاریابی دیجیتال برای جابجایی مشتریان در مراحل مختلف استفاده کنید یاد خواهید گرفت. همچنین یاد می‌گیرید که چگونه با درک اصول سئو مانند تحقیق درباره کلمات کلیدی، الگوریتم‌های موتورهای جستجو و ساخت لینک، کیفیت و کمیت ترافیک وب‌سایت را افزایش دهید. همچنین در مورد جستجوی پولی و تبلیغات یاد خواهید گرفت و تاکتیک‌هایی را که برای دیده شدن بیشتر و دستیابی به مشتریان بالقوه در صفحات نتایج موتورهای جستجو یا SERP‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد بررسی خواهید کرد. در پایان این دوره می‌توانید برای افزایش آگاهی نسبت به یک کسب‌وکار، درک نیازهای مشتری، و درگیر کردن علایق مردم با محصولات و خدمات از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال و بهترین شیوه‌ها و ابزارها استفاده کنید. کارمندان گوگلی که در حال حاضر در این زمینه کار می‌کنند شما را راهنمایی می‌کنند. آن‌ها به طور عملی و با ارائه مثال‌های شبیه‌سازی شده از کارهای رایج در دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک (E-commerce) به شما آموزش می‌دهند و برخی از بهترین ابزارها و منابع مورد استفاده در این زمینه را به شما معرفی می‌کنند. برای گذراندن این دوره هیچ سابقه کاری‌ای لازم ندارید.   در پایان این دوره، شما قادر خواهید بود:   شخصیت‌های مشتری‌هایتان را شناسایی کنید و مخاطبان هدف خود را توسعه دهید.  اهداف و مزایای قیف بازاریابی را شرح دهید. بدانید که چگونه نرخ تبدیل را افزایش دهید. هدف سئو و اصطلاحات مهم سئو را توضیح دهید. از گوگل سرچ کنسول و گزارش‌های آن برای نظارت بر حضور سایت در نتایج جستجوی گوگل استفاده کنید. شناخت مزایای SEM و چرایی انجام آن درک اصول تبلیغات گوگل و مخاطبان هدف
دوره آموزش جذب و تعامل با مشتریان به کمک دیجیتال مارکتینگ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 59 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Google Career Certificates مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 339,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جذب و تعامل با مشتریان به کمک دیجیتال مارکتینگ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی