اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کاربرد ChatGPT در سئو سایت
مسیر آموزشی

آموزش کاربرد ChatGPT در سئو سایت

629,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 629,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش کاربرد CHATGPT در سئو سایت، دوره‌ای کاملاً کاربردی و عملی است که شما می‌توانید با جدیدترین پرامپت های CHATGPT در سئو سایت آشنا شوید و از آنها استفاده کنید. با پیشرفت عظیم هوش مصنوعی و ورود آن به زمینه‌های مختلف، سئو نیز در حال حاضر از یار کمکی خود که CHATGPT باشد بی‌نصیب نمانده است. CHATGPT به معنای واقعی به شما کمک می‌کند تا سرعت عمل خود را در سئو سایت بالا ببرید.  دوره آموزش کاربرد CHATGPT در سئو سایت  این دوره با یک سری مقدمات کلی از کاربرد CHATGPT در سئو شروع می‌شود و پس از آن به سراغ بخش‌های مختلف سئو میریم و سئو تکنیکال، تحقیق کلمات کلیدی، تولید محتوا و سئو خارجی رو با CHATGPT جلو می‌بریم. در هر فصل پرامپت‌های‌جذابی از سئو رو یاد می‌گیریم که شاید تا حالا جایی ندیده باشید.  هدف از برگزاری دوره آموزش کاربرد CHATGPT در سئو سایت این روزها اهمیت سئو بر هیچ کسب‌وکار آنلاینی پوشیده نیست. همه آگاه‌اند که برای به درآمد رسیدن باید در گوگل دیده شوند و برای دیده‌شدن بهترین راه، سئو است و چه‌بهتر که با پیشرفت هوش مصنوعی، حالا از کاربرد آن در سئو هم استفاده کنیم. هدف این دوره این است که شما اولاً در وقت خود صرفه‌جویی کنید و نیازی نیست زمان بسیار زیادی را بگذارید تا تحقیق کلمات کلیدی یا مسائل دیگر را انجام دهید. دوم اینکه در هزینه هاتون هم صرفه‌جویی کنید، شما برای تولید محتوای متنی چه در بلاگ و چه در رپورتاژهاتون باید هزینه‌ای رو پرداخت کنید اما CHATGPT واقعاً کمک می کنه که با تولید یک محتوای یونیک، هم رنک بگیرید و هم در هزینه هاتون صرفه‌جویی کنید که این فوق‌العاده هست!!
دوره آموزش کاربرد ChatGPT در سئو سایت دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط حسین اقبالی شمس آبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 629,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربرد ChatGPT در سئو سایت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی