اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مهندسی Prompt با استفاده از ChatGPT API
مسیر آموزشی

آموزش مهندسی Prompt با استفاده از ChatGPT API

169,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 169,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Jose M.Hernandez0
  • زمان:1 ساعت و 18 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این دوره، نحوه کار با APIهای یک LLM(Lage Language Model)، به‌ویژه ChatGPT را خواهید آموخت. LLMها انقلابی در حوزه پردازش زبان طبیعی (NLP) و کاربرد آن را در تقریباً هر زمینه‌ای در زندگی ما ایجاد کرده‌اند. ChatGPT یکی از معروف‌ترین مدل‌هاست که اخیراً API خود را منتشر کرده است.  از طریق این دوره، قابلیت‌های مختلف ChatGPT API را بررسی خواهیم کرد و شرکت‌هایی که قبلاً به این مدل دسترسی داشته‌اند و نحوه اجرای آن در رسانه‌های اجتماعی، آموزش الکترونیکی، خرید و تجارت الکترونیکی را خواهیم دید و همچنین به این موضوع می‌پردازیم که اصولاً یک API چیست؟ و مدل‌هایی که قبل از GPT 3.5 Turbo وجود داشتند، و اینکه چگونه می‌توانید از طریق یک کد ساده پایتون به API دسترسی پیدا کنید. سپس، ما 3 پروژه عملی خواهیم داشت، یکی در Jupyter به زبان پایتون و دو مورد از آنها با استفاده از Playgroundهای مختلف که OpenAI به‌صورت رایگان منتشر کرده است. شما با اصول API شروع می‌کنید و سپس به کار با ChatGPT API ادامه می‌دهید. با استفاده از فایل‌های JSON و Playground جدید OpenAI تجربه عملی کسب خواهید کرد و در پایان این دوره، درک جامعی از ChatGPT API و نحوه استفاده از آن برای دستیابی به نتایج بهتر خواهید داشت. شما قادر خواهید بود قدرتمندترین LLMها را به هر چیزی که می‌تواند به شما یا شرکت شما کمک کند، به کار برید.  این دوره برای هر کسی که علاقه‌مند به کار با مدل‌های پیشرفته زبان بزرگ (ChatGPT) و API آنها است طراحی شده است. البته کمی تجربه در پایتون برای درک این دوره توصیه می‌شود، همه می‌توانند پروژه‌های Playground را تکمیل کنند. دانش برنامه‌نویسی اولیه و آشنایی با APIها توصیه می‌شود اما لازم نیست.  در پایان این دوره، شما قادر خواهید بود:   اصول API را درک کنید  با ChatGPT API کار کنید تا قابلیت‌های مختلف آن را کشف کنید  از ChatGPT API برای برنامه‌های مختلف NLP مانند تولید متن، خلاصه‌سازی و ترجمه استفاده کنید.  تجربه عملی کار با فایل‌های JSON و Playground جدید توسط OpenAI را به دست آورید.  این دوره برای چه کسانی است:   هر کسی که به ChatGPT علاقه دارد  توسعه‌دهندگان  دانشجویان  کارشناسان فروش و بازاریابی  اساتید  تحلیلگران داده  و اساساً هر کسی که می‌خواهد از ChatGPT استفاده کند
دوره آموزش مهندسی Prompt با استفاده از ChatGPT API دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Jose M.Hernandez مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 169,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مهندسی Prompt با استفاده از ChatGPT API را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی