اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پیکربندی سرورهای HPE
مسیر آموزشی

آموزش پیکربندی سرورهای HPE

2,113,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 2,113,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره مقدماتی پیکربندی سرورهای HPE یکی از پرکاربردترین دوره‌های حوزه فناوری اطلاعات است ازاین‌جهت که مهم‌ترین اطلاعات و سرویس‌های سازمانی بر روی سرورها ذخیره و ارائه می‌شوند، در نتیجه داشتن دانش کافی به‌منظور پیکربندی و نگهداری از سرورها یک امر ضروری برای یک مهندس شبکه است. دوره آموزش پیکربندی سرورهای hpe برای چه کسانی مناسب است؟ این دوره برای هر کسی که به دنبال درک فناوری سرور HPE سطح پایه بوده مناسب است.
دوره آموزش پیکربندی سرورهای HPE دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمدحسین جهانشاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 2,113,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیکربندی سرورهای HPE را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی